کد خبر : 5610
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
-

۷ برنامه از ۸ برنامه اولویت دار توسعه استان در سال گذشته مورد رسیدگی و بررسی قرار گرفت

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، نادر مالکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان گفت: ۷ برنامه از ۸ برنامه اولویت دار توسعه استان در سال گذشته مورد رسیدگی و بررسی قرار گرفت و برنامه های عملیاتی مناسب برای این اولویت

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، نادر مالکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان گفت: ۷ برنامه از ۸ برنامه اولویت دار توسعه استان در سال گذشته مورد رسیدگی و بررسی قرار گرفت و برنامه های عملیاتی مناسب برای این اولویت ها تدوین شد.

وی افزود: تکمیل مطالعات اکتشاف مقدماتی و توسعه زیرساختهای معدنی در پهنه استان با هدف توسعه صادرات محصولات نهائی معدنی، یکی دیگر از ۸ برنامه اولویت دار توسعه استان است که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

مالکی اظهار داشت: پایگاه جامع آمار و اطلاعات در استان به سرانجام رسیده و نیاز است تا بارگذاری اطلاعات توسط دستگاه های اجرایی در اسرع وقت صورت گیرد.

وی بیان کرد: شهرداری ها و دستگاه های اجرایی که در این پایگاه نقص اطلاعات و آمار دارند، نیاز است تا برای تکمیل اطلاعات و آمار این پایگاه، نسبت به تکمیل اطلاعات و داده ها اقدام نمایند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ابراز کرد:بررسی و تصویب پروژه ” اقتصاد مقاومتی، جهش تولید” پیشنهادی دستگاه های اجرایی استان در راستای تحقق شعار سال و ارائه و تصویب تقویم نمایشگاهی تخصصی و تجاری استان از دیگر دستور کار های جلسه امروز است‌.

مالکی در پایان خاطر نشان کرد: برنامه عملیاتی در خصوص اکتشاف و همچنین توجه به زنجیره تولید مواد معدنی برای مصارف داخلی و صادرات به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.