کد خبر : 3594
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۹:۰۸
-

چتر حمایتی کارکنان اداره کل امور مالیاتی بر سر ۸۱ کودک نیازمند سمنان

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: ۴۹ نفر از کارکنان اداره کل امور مالیاتی استان سمنان باهدف دستگیری از کودکان نیازمند، در طرح اکرام ایتام و با نیت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی حامی ۸۱ کودک شدند. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: این بار ۴۹ نفر از کارکنان  اداره

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: ۴۹ نفر از کارکنان اداره کل امور مالیاتی استان سمنان باهدف دستگیری از کودکان نیازمند، در طرح اکرام ایتام و با نیت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی حامی ۸۱ کودک شدند.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: این بار ۴۹ نفر از کارکنان  اداره کل امور مالیاتی استان سمنان باهدف دستگیری از کودکان ایتام و محسنین در طرح اکرام ایتام استان سمنان  و با نیت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی حامی ۸۱ کودک شدند.

محسن مسعودیان راد خاطرنشان کرد:  در پی پویشی که کمیته امداد در سطح کشور برای جذب یک‌میلیون حامی تا پایان سال جاری طراحی کرده، تاکنون کارمندان، کارگران، دانشجویان، طلبه‌ها، اصحاب رسانه، کسبه، پزشکان، مهندسان، معلم ها و   همه اقشار  مردم نیک اندیش  این خطه از سرزمین به این پویش در استان سمنان پیوستند تا به کمک کودکان نیازمند بشتابند.

وی با اشاره به اینکه برای حمایت از این عزیزان به یاری ۱۴۰۰۰ حامی نیاز است تأکید کرد: با ثبت‌نام و پرداخت ماهانه مبلغ ۱۰ هزار تومان و یا هر مبلغ دلخواه دیگر می‌توانید در این پویش شرکت نمایید.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان ارسال عدد ۱۴ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۳، پایگاه اینترنتی  https://ekram.emdad.ir/  و مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) از روش‌های ثبت‌نام در این طرح دانست و خاطرنشان کرد: مردم نیک‌اندیش استان سمنان می‌توانند با مراجعه به سایت کمیته امداد به آدرس  https://portal.emdad.ir/در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت و کمک‌های خود را به دست فرزندان نیازمند برسانند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.