کد خبر : 6130
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴
-

کمیته حامیان بازیهای بومی محلی کارگری در استان سمنان فعال می شود

به گزارش پايكاه خبري كارنامه فردا، رئیس انجمن بازیهای بومی محلی هیات ورزش کارگری استان سمنان با سرهنگ زرگر فرمانده بسيج كارگري استان سمنان ديدار كرد. ابراهیم پورتقی در این نشست هدف شکل گیری این کمیته را استفاده از ظرفیت های مردمی برای حمایت از قشر کارگر درراستای توجه به بازیهای بومی محلی ذکرکرد. وي

به گزارش پايكاه خبري كارنامه فردا، رئیس انجمن بازیهای بومی محلی هیات ورزش کارگری استان سمنان با سرهنگ زرگر فرمانده بسيج كارگري استان سمنان ديدار كرد.

ابراهیم پورتقی در این نشست هدف شکل گیری این کمیته را استفاده از ظرفیت های مردمی برای حمایت از قشر کارگر درراستای توجه به بازیهای بومی محلی ذکرکرد.

وي در ادامه با اشاره به ورزش كارگري با رویکرد بومی محلی به عنوان يكي از مقولات مهم جامعه، خاطرنشان كرد: اهميت دادن به اين بخش مي تواند در افزايش انسجام و همدلي در محيط كار نيز موثر باشد.

در ادامه اين نشست سرهنگ زرگر، فرمانده بسیج کارگری استان سمنان عنوان كرد : یکی از برنامه های این مجموعه توجه ویژه به بازیهای بومی محلی در فضاهای کارگری مي باشد.


شايان ذكر است، در این نشست در خصوص برنامه مناسبتي روز سوم خرداد كه به عنوان روز مقاومت، ايثار و پيروزي نامگذاري شده است؛ در بستر فضای مجازی برای خانواده کارگران برنامه ریزی صورت گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.