کد خبر : 21082
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۱۳
-

تیر خلاص انتخابات/ اصل بر شایسته گزینی انتخاب آگاهانه از سوی مردم است

تیر خلاص انتخابات/ اصل بر شایسته گزینی انتخاب آگاهانه از سوی مردم است
ندای مردم -عبدالرسول جوادی بالاجاده فعال رسانه ی و اجتماعی گفت :تیر خلاص انتخابات،انتخاب آگاهانه از سوی مردم است ! اصل بر شایسته گزینی باشد.؛

به گزارش ندای مردم ،در این یادداشت تحلیلی آمده است ؛ تبلیغات انتخاباتی نامزدهای به اوج خود رسیده است و در محافل عمومی و با روشهای مختلف تبلیغات محیطی و فضای مجازی به بیان برنامه ها پرداختند،آنچه که ماحصل این همه تبلیغات و یارگیری های سیاسی جریانها و احزاب خواهد بود ” انتخاب مردم ” است .

همه این تقابل ها و رقابتهای سیاسی و ورود افراد با گرایش های مختلف سیاسی برای همین مرحله انتخاب مردم به عنوان اصلی ترین رکن انتخابات می باشند .

اینجاست که نقش مردم در انتخابات رنگ بیشتری بخود میگیرد تا با سبد معرفی ظرفیتها به عنوان نامزدهای انتخاباتی،بر حسب شرایط جامعه و شناسایی ظرفیت‌ها و بانگاهی به عملکردهای نامزدها، انتخابی آگاهانه داشته باشند و آینده کشور را در یک دوره ۴ ساله رقم زنند.

زرق و برق های انتخاباتی،جریانی بودن انتخابات از سوی احزاب و گروهها و نگاه قومی و قبیله،منطقه ای و… مردم را در انتخاب آگاهانه و برتر دور ساخته و انتخاب هیجانی و احساسی صورت
می پذیرد که نه به نفع کشور است و نه نفع جامعه هدف حوزه انتخابیه!

آنچه که مهم است بررسی و کارشناسی دقیق از برنامه ها و عملکردهای نامزدهای انتخاباتی است که مردم به واسطه معتمدین یا تحقیق بدست می آورند.

شایسته تر آن است تا آینده کشور و جامعه با” انتخاب آگاهانه” و شایسته گزینی رقم خورد و آنچه حاصل این انتخاب شود “مجلسی قوی برای ایرانی قوی” باشد .

مردم عزیز کشور بدانند که تیر خلاص انتخابات از سوی تک تک شما پرتاپ خواهد شد و انتخابگر اصلی این میدان شما هستید پس با انتخاب آگاهانه و شایسته گزینی آینده ای روشن را برای کشور رقم زنید.

همه این رقابت‌ها، تبلیغات و اطلاع رسانی از برنامه ها و تجارب و عملکردها برای همین مرحله ” انتخاب ” است که لازم است با بررسی همه جانبه،مردم ” آگاهانه ” انتخاب و گزینشی اصلح نمایند .

بهترین انتخاب از برترین عملکردهای نامزدهای انتخاباتی بدست می آید از آنچه که گفته شد تا آنچه که در عمل اجرا شد.

عملکرد و رفتار نماینده ای که خود را برای مردم بدانند و نه برای جریانی ،حزبی و حتی افرادی که حمایت از آنان را برای بهره گیریهای سیاسی، اجتماعی و اقتصادی از منتخب آینده میدانند ،می تواند بهترین و برترین ملاک انتخاب در انتخابات باشد .

آینده کشور با انتخاب تک تک مردم شریف ایران رقم خواهد خورد. پس با انتخابی آگاهانه و شایسته گزینی در مدیریت کشور سهیم باشید .

مجلسی قوی ایرانی قوی خواهد ساخت و که این قدرت در انگشتان دستان همه ایرانیان نهفته است .
پس وعده همه ایرانیان روز ۱۱ اسفند در پای صندوقهای رای و انتخابی آگاهانه و شایسته از میان نامزدهای انتخاباتی در سراسر کشور.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.