کد خبر : 6146
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۷:۵۷
-

احداث ۲۹هزار متر شبکه توزیع برق در شهرستان سرخه

سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان سرخه گفت :به منظور ظرفیت سازی جدید برای متقاضیان و مشترکان برق ، ۲۹ هزار و ۸۹۴ متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف هوایی و زمینی در سطح شهرستان سرخه ایجاد شد . به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،عباس ربیعی افزود : برای اجرای ۳۷۷ پروژه ی عمرانی

سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان سرخه گفت :به منظور ظرفیت سازی جدید برای متقاضیان و مشترکان برق ، ۲۹ هزار و ۸۹۴ متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف هوایی و زمینی در سطح شهرستان سرخه ایجاد شد .

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،عباس ربیعی افزود : برای اجرای ۳۷۷ پروژه ی عمرانی برق رسانی این شهرستان در سال گذشته ، مبلغ ۱۵ میلیارد و ۴۶۹ میلیون ریال سرمایه گذاری گردیده و بهره برداری از این تعداد پروژه ها صورت گرفته است.

وی به افزایش قدرت پست های برق سرخه با ایجاد ۱۲ ایستگاه هوایی توزیع برق اشاره کرد و گفت : با بهره برداری از این تعداد ترانس ، یک هزار و ۲۲۰ کیلوولت آمپر به ظرفیت پست های برق شهرستان افزوده شده است.

ربیعی اضافه کرد : به منظور اجرای پروژه های اصلاح و بهینه سازی خطوط برق رسانی جهت پایداری شبکه ها ، طرح بهسازی ۱۳ هزار و ۵۰۱ متر شبکه های توزیع برق نقاط مختلف شهرستان به انجام رسیده است.

وی با عنوان این که احداث یک هزار و هشت متر کابل خودنگهدار از جمله اقدامات صورت گرفته مربوط به سال قبل است افزود : برقراری شش هزار و ۱۲۸ متر شبکه روشنایی معابر و نصب ۳۸ دستگاه سرچراغ ، از دیگر فعالیت های صورت گرفته محسوب می شود.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.