کد خبر : 20373
تاریخ انتشار : شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵
-

استاندار سمنان:؛

تقویت سامانه نظارتی صمت در تحقق امید آفرینی موثر است

تقویت سامانه نظارتی صمت در تحقق امید آفرینی موثر است
استاندار سمنان گفت: اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان با اقدامات، نظارت های مستمر و تقویت ارتباط با مردم از طریق سامانه ۱۲۴، در بحث جلب اعتماد مردم، امید آفرینی و در نهایت تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری، نقش تاثیرگذاری خواهد داشت.؛

به گزارش ندای مردم دو استان ،سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان روز شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ در نشست با مدیرکل ، معاونین و روسای ادارات ستادی اداره کل صمت استان در محل سالن جلسات این مجموعه گفت:بواسطه صنعتی و معدنی بودن استان و اهمیت ماموریت ها و وظایف اداره کل صمت، توجه به حوزه توسعه مدیریت و منابع این مجموعه مقوله ای حائز اهمیت است.

وی افزود: اداره کل صمت یکی از مجموعه ای است که در تحقق رشد اقتصادی تاثیرگذار بوده و به نوعی با آحاد اقشار مردم از طریق فعالیت ۳۶ هزار واحد صنفی، ارتباط مستقیم دارد.

استاندار سمنان خاطر نشان کرد: بیش از ۲ هزار واحد تولیدی در سطح استان فعالیت دارند که این مهم نیز ماموریت و گستره وظایف و ارتباطات این اداره کل را بیش از پیش نمایان می سازد.

هاشمی بیان داشت: در سطح استان سمنان در حوزه معادن و تولید به دنبال افزایش و ارتقاء بهره وری و جلوگیری از خام فروشی بوده و تمهیدات و اقدامات لازم در این بخش در دستور کار قرار دارد.

استاندار سمنان در پایان گفت: بهترین فرش های کشور در سطح استان سمنان تولید و بافته می شود که نیاز است در راستای تقویت کارگاه های فرش بافی و همچنین توسعه این مهم در استان تلاش ویژه ای صورت گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.