کد خبر : 6370
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
-

توزیع ۳۰ هزار بسته حمایتی در استان سمنان

فرمانده سپاه استان سمنانگفت: توزیع ۳۰ هزار بسته حمایتی در مرحله اول رزمایش مواسات در بین آسیب دیدگان از ویروس کرونا در استان سمنان انجام شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، سردار حمید دامغانی با بیان اینکه با شروع ماه مبارک رمضان و در مرحله اول رزمایش مواسات و کمک مومنانه ۳۰ هزار بسته حمایتی با

فرمانده سپاه استان سمنانگفت: توزیع ۳۰ هزار بسته حمایتی در مرحله اول رزمایش مواسات در بین آسیب دیدگان از ویروس کرونا در استان سمنان انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، سردار حمید دامغانی با بیان اینکه با شروع ماه مبارک رمضان و در مرحله اول رزمایش مواسات و کمک مومنانه ۳۰ هزار بسته حمایتی با همکاری دستگاه‌های متولی و مجموعه‌های مردمی در استان سمنان توزیع شد گفت: کمک‌های نقدی نیز در کنار این بسته‌ها برای نیازمندان برنامه ریزی شد.

وی افزود:در مرحله دوم نیز در میلاد امام حسن مجتبی (ع) بسته‌های حمایتی به تعداد ۳۰ هزار عدد در بین اقشار آسیب پذیر توزیع می‌شود افزود: این بسته‌ها در طول یک هفته در بین افراد آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: افراد آسیب‌دیده در سطح استان سمنان از شیوع ویروس کرونا به‌طور کامل با کمک و همراهی نهاد‌های مختلف از جمله بهزیستی، هلال‌احمر، کمیته امداد و مؤسسات خیریه شناسایی شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.