کد خبر : 4431
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
-

فضای مجازی میزبان گرامیداشت روز شهید در سمنان می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان گفت: برنامه‌های گرامیداشت روز شهید در استان به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی دنبال می‌شود. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، حجت الاسلام حسن فریدون گفت: به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تمام برنامه‌های جمعی به مناسبت روز شهید لغو شده و

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان گفت: برنامه‌های گرامیداشت روز شهید در استان به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی دنبال می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، حجت الاسلام حسن فریدون گفت: به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تمام برنامه‌های جمعی به مناسبت روز شهید لغو شده و برنامه‌ها از طریق تبلیغات محیطی و فضای مجازی دنبال می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های مختلف با محتوای شهید و شهادت برای انتشار در فضای مجازی آماده‌سازی شده و در روز گرامیداشت شهید منتشر خواهد شد.

فریدون بیان کرد: تمام برنامه‌های عمومی گرامیداشت روز شهید مانند دیدار با خانواده شهدا وهمایش‌ها در استان سمنان که موجب اجتماع و ازدحام جمعیت می‌شود به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا لغو شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان تصریح کرد: رسانه‌ها با تولید محتوا برای گرامیداشت روز شهید در استان همکاری کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.