کد خبر : 6440
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
-

اربعین همدلی و پخت رایگان روزانه دو هزار نان

در اقدامی شایسته با مشارکت خیرین و مرکز نیکوکاری علی ابن ابیطالب سمنان، دو نانوایی واقع در مسکن مهر شهرک امیر المونین (ع) سمنان روزانه ۲۲۰۰ نان رایگان معادل یک میلیون ۶۰۰ هزار تومان بر سر سفره های مردم می رود. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، با توجه به شرایط اقتصادی حاکم به

در اقدامی شایسته با مشارکت خیرین و مرکز نیکوکاری علی ابن ابیطالب سمنان، دو نانوایی واقع در مسکن مهر شهرک امیر المونین (ع) سمنان روزانه ۲۲۰۰ نان رایگان معادل یک میلیون ۶۰۰ هزار تومان بر سر سفره های مردم می رود.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، با توجه به شرایط اقتصادی حاکم به علت ویروس منحسوس کرونا، مرکز نیکوکاری علی ابن ابیطالب سمنان  با جذب خیرین، روزانه بیش از دو هزار نان رایگان به دست مردم می رساند.

در پی تحقق منویات رهبری با هدف محقق کردن رزمایش همدلی و مواسات طرحی به نام اربعین همدلی در شهرک امیر المونین(ع) مسکن مهر سمنان با هدف توزیع نان رایگان در دو نانوایی راه اندازی شد.

در این طرح علاوه بر  کمک به نیازمندان به دلیل  شرایط اقتصادی، دیگر هدفی که در این اربعین همدلی دنبال می شد، عدم انتقال پول  بین مردم و جلویگری از گسترش ویروس کرونا بوده است.

دراین اقدام شایسته که با مشارکت خیرین و مرکز نیکوکاری علی ابن ابیطالب سمنان در دو نانوایی واقع در مسکن مهر شهرک امیر المونین (ع) سمنان انجام شد، روزانه ۲۲۰۰ نان رایگان معادل یک میلیون ۶۰۰ هزار تومان بر سر سفره های مردم می رود. 

مرکز نیکوکاری علی این ابیطالب علاوه بر اجرای طرح اربعین همدلی، سبد های حمایتی در قالب ۱۷ اقلام خوراکی و پوشا برای نیازمندان تهیه و توزیع کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.