کد خبر : 7988
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
-

فعالیت شهرداری سمنان در حوزه دوستدار کودک تحسین برانگیز است

سید عباس دانایی فرماندار سمنان با توجه به انتخاب شهر سمنان به عنوان یکی از ۱۲ شهر پایلوت شهر دوستدار کودک گفت : از اقدامات بسیار مهم و ارزشمند شهرداری سمنان اجرای برنامه های با محور کودک در دو سال اخیر بود که در کنار دیگر اقدامات شهری منجر به انتخاب به عنوان یکی از

سید عباس دانایی فرماندار سمنان با توجه به انتخاب شهر سمنان به عنوان یکی از ۱۲ شهر پایلوت شهر دوستدار کودک گفت : از اقدامات بسیار مهم و ارزشمند شهرداری سمنان اجرای برنامه های با محور کودک در دو سال اخیر بود که در کنار دیگر اقدامات شهری منجر به انتخاب به عنوان یکی از شهرهای پایلوت دوستدار کودک شد .


به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، دانایی با شاره به جایگاه ویژه کودک در جامعه و خانواده افزود : کودکان و نوجوانان بی بدیل قشر تاثیر گذار جامعه هستند ، قشری که آینده هر شهر و هر کشوری در دستان آنان است . توجه به نیاز های این گروه سنی از جنبه های مختلف نیز در آینده کشور بسیار مهم است.


وی با اشاره به اقدامات شهرداری سمنان در حوزه کودک گفت : راه اندازی پارک هوشمند کودک که در نوع خود برای اولین بار در کشور اتفاق می افتد ، مرکز تخصصی کودک کارن ، شهربازی بزرگ سمینا و مقدمات راه اندازی کافه کتاب کودک و دیگر اقدامات این حوزه از جمله اقدامات تاثیرگذار شهرداری سمنان بوده که تحسین برانگیز است.


فرماندار سمنان ضمن تاکید بر هم افزایی دستگاه های اجرایی و شهرداری سمنان در اجرای برنامه های حوزه کودک خاطرنشان کرد: همه دستگاه ها باید شرایطی را برای کودکان شهر فراهم کنند تا سهم آنان در شرایط جامعه به عنوان آینده سازان این منطقه سهم ویژه ای باشد و توسعه فعالیت های مهارت آموزی و کارآفرینی در کنار فعالیت های ورزشی و فرهنگی آنان مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.