کد خبر : 2997
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
-

حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس بر عهده تک تک افراد جامعه است

دوره آموزشی آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس با حضور مدیرکل بهزیستی استان ، معاونین ، رؤسای دفاتر و کارشناسان ستادی در حال برگزاری است . به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، مدیرکل بهزیستی در ابتدای این دوره حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس را وظیفه همه قلمداد کرد و گفت : این منعقد

دوره آموزشی آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس با حضور مدیرکل بهزیستی استان ، معاونین ، رؤسای دفاتر و کارشناسان ستادی در حال برگزاری است .

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، مدیرکل بهزیستی در ابتدای این دوره حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس را وظیفه همه قلمداد کرد و گفت : این منعقد شده با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس برگزاری شود دوره آموزشی درراستای اجرایی نمودن تفاهم نامه صورت گرفت.

حمیدرضا الوند افزود : در این تفاهم نامه ترویج معارف دفاع مقدس و آشنایی فرزندان تحت پوشش نیز در قالب برگزاری دوره های آموزشی ، مسابقات نقاشی ، برگزاری نمایشگاه ها …. گنجانده شده است .

وی گفت : تولید کتاب های صوتی ویژه نابینایان با همکاری اداره کل بهزیستی استان ، بنیاد حفظ آثار و صدا و سیمای مرکز استان آغازشده است و انشاءالله در دهه فجر امسال ورونمایی خواهند شد .

مدیرکل بهزیستی استان گفت : پاسداشت ارزشهای دفاع مقدس و نشر آنها در قالب برنامه های مختلف و با بهره گیری از پتانسیل های بین بخشی می بایست در دستور کار قرار گیرد .

الوند خاطر نشان کرد : کار در سازمان بهزیستی و خدمت رسانی به مددجویان به نوعی حرکت در راستای ترویج معارف انقلاب و دفاع مقدس خدمت به محرومین است ، لذا کارکنان سازمان بهزیستی با تمرین حقوق و مزایا در دستگاه های دولتی در مسیر پاسداشت و نشر ارزشهای انقلاب حرکت می کند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.