کد خبر : 8422
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
-

رویانیان: استقلال آرزویش است که قهرمان ایران را شکست دهد/ بشار گل بزند پیش من جایزه دارد

محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس در خصوص ارزیابی‌اش از دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت:‌ باید بگویم این بازی زیاد برای پرسپولیسی‌ها مهم نخواهد بود زیرا که ما قهرمان زودهنگام لیگ برتر هستیم و چند سال هم است که به این عنوان دست پیدا کرده‌ایم و همه چیز برای ما عادی شده است.  به

محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس در خصوص ارزیابی‌اش از دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت:‌ باید بگویم این بازی زیاد برای پرسپولیسی‌ها مهم نخواهد بود زیرا که ما قهرمان زودهنگام لیگ برتر هستیم و چند سال هم است که به این عنوان دست پیدا کرده‌ایم و همه چیز برای ما عادی شده است. 

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، رویانیان گفت: درست است که دوست داریم برای دومین سال پیاپی در ایران دبل کنیم اما استقلالی‌ها خیلی دوست دارند قهرمان ایران را شکست بدهند.

رویانیان افزود: استقلالی‌ها به دنبال این هستند که به زور سهمیه آسیا را کسب کنند اما پرسپولیسی‌ها جام ندیده نیستند چهار سال است که قهرمان ایران هستند و این در دنیا ثبت شده است.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد: من برای دوست قدیمی خودم در استقلال کری می‌خوانم به فتح‌اله زاده توصیه می‌کنم امروز دعا کند که استقلا بتواند پرسپولیس را شکست دهد و یک جام کسب کند.

رویانیان در خصوص پیش‌‌بینی‌اش از گلزنان احتمالی دربی گفت: ترابی و علی‌پور که مثل همیشه وظیفه‌شان انجام خواهند داد و گلزنی خواهند کرد اما اگر بشار بتواند در بازی امروز گل بزند خودم به شخصه هدیه ویژه خواهم داشت.

منبع: ایلنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.