کد خبر : 10168
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
-

جامعه رسانه ای شهرستان سرخه باید نقش خود را در مسیر توسعه و پیشرفت آن ایفا کنند

جامعه رسانه ای شهرستان سرخه باید نقش خود را در مسیر توسعه و پیشرفت آن ایفا کنند

سرپرست امور مطبوعات و رسانه دیجیتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تأکید بر نقش مهم رسانه ها در پیشرفت و توسعه گفت: جامعه رسانه ای در شهرستان سرخه نیز باید نقش خود را در مسیر توسعه و پیشرفت این شهرستان ایفا کنند. ​ به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، ابراهیم پورتقی در

سرپرست امور مطبوعات و رسانه دیجیتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تأکید بر نقش مهم رسانه ها در پیشرفت و توسعه گفت: جامعه رسانه ای در شهرستان سرخه نیز باید نقش خود را در مسیر توسعه و پیشرفت این شهرستان ایفا کنند.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، ابراهیم پورتقی در نشستی با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان سرخه  به بررسی وضعیت رسانه ها و مطبوعات در این شهرستان پرداخت.

این نشست با هدف برنامه ریزی پنج ساله گسترش فعالیتها و توجه به زیر ساخت رسانه های دیجیتال و مطبوعات شهرستان سرخه برگزار شد.در شهرستان سرخه تنها یک پایگاه خبری دارای مجوز فعالیت دارد.

در این نشست که طاهریان کارشناس مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان نیز حضور داشت در خصوص چگونگی عضویت فعالان مطبوعاتی در خانه مطبوعات نیز مطرح شد و برای ارتقای سواد رسانه ی خبرنگاران بحث تبادل نظر و تصمیم گیری شد.

در نشست مذکور مقرر شد کلاس خبرنویسی، آموزش عکاسی خبری و گفتمان دوسویه برخط با برنامه ریزی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه برنامه ریزی و ببرگزار شود. 

علی فیص رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرخه نیز از برنامه راه اندازی پاتوق جامعه رسانه ای در سرخه خبر داد و گفت: با برنامه ریزی صحیح بزودی برنامه هایی در حوره رسانه و فضای مجازی در سرخه تدوین و تبیین خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.