کد خبر : 8415
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
-

هشت پروژه آبفا در شاهرودبه بهره وری رسید

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان از افتتاح و بهره‌برداری از هشت پروژه آبرسانی آبفای استان در شاهرود خبر داد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،طاهری همزمان با سومین روز از هفته دولت در آیین افتتاح این پروژه‌ها اظهار کرد: برای بهره‌برداری از این هشت طرح مهم آب و فاضلاب ۸۷ میلیارد ریال

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان از افتتاح و بهره‌برداری از هشت پروژه آبرسانی آبفای استان در شاهرود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،طاهری همزمان با سومین روز از هفته دولت در آیین افتتاح این پروژه‌ها اظهار کرد: برای بهره‌برداری از این هشت طرح مهم آب و فاضلاب ۸۷ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی از آبرسانی به چند روستای این شهرستان خبر داد و افزود: آبرسانی به تعدادی از روستاهای این شهرستان، بازسازی و اصلاح شبکه انتقال آب با ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از جمله طرح‌های شرکت آب و فاضلاب در شهرستان شاهرود است که در هفته دولت امسال به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان بر ضرورت تکمیل پروژه مهم انتقال آب از چشمه‌های قطری به شاهرود تاکید و تصریح کرد: پیگیری هایی برای تکمیل طرح انتقال آب از چشمه سارهای قطری به شهرستان شاهرود در حال انجام است و مکاتبه‌هایی از سوی فرماندار شاهرود با وزارت نیرو در این ارتباط انجام شده است.

وی اضافه کرد: همچنین به منظور رفع مشکل کم آبی در شاهرود، پیگیری‌هایی برای انتقال آب از سدکالپوش به شهر شاهرود از سوی شرکت آب منطقه ای سمنان در حال انجام است.

طاهری عنوان کرد: با اجرایی شدن این طرح ها چالش کم آبی در شهرستان شاهرود تا حدی به صورت قطعی و بلندمدت حل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان با اشاره به مناسب بودن بارش‌ها در سال گذشته و ابتدای امسال گفت: خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده در اوج مصرف در تابستان امسال قطعی و کمبود آب آشامیدنی در شهر شاهرود نداشتیم.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.