کد خبر : 8593
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
-

جهش تولید در سمنان با سرمایه گذاری ۴۵ هزار میلیارد ریالی در بخش صنعت و معدن

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید ، بیش از ۴۵ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در بخش صنعت و معدن استان انجام گرفته است. ​ به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، علی تشنه دل در حاشیه افتتاح چند طرح صنعتی در استان ضمن بیان دستاوردهای

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید ، بیش از ۴۵ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در بخش صنعت و معدن استان انجام گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، علی تشنه دل در حاشیه افتتاح چند طرح صنعتی در استان ضمن بیان دستاوردهای هفت ساله دولت تدبیر و امید در بخش صنعت و معدن استان گفت: از شهریور سال ۹۲ تا کنون و با آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید ، درحدود ۴۴ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در بخش صنعت و یکهزار و پانصد میلیارد ریال در بخش معدن استان انجام شده است.

وی ادامه داد: در بخش صدور پروانه های بهره برداری حوزه صنعت که در واقع می توان همان سرمایه گذاری های تحقق یافته دانست در مجموع شاهد رشد مناسبی بوده ایم به طوری که طی این مدت تعداد یکهزار و ۱۵۹ فقره پروانه های بهره برداری صادر شده است که زمینه اشتغال حدود ۱۷۵۰۰ نفر در استان فراهم شده است.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه در این مدت ۸۸۲۱ مجوز صنعتی در استان صادر شده است گفت ، ۱۱۵۹ واحد صنعتی در استان پروانه بهره‌برداری و ۷۶۶۲ واحد نیز جواز تأسیس دریافت کرده‌اند.

علی تشنه دل اظهار داشت: در هفت سال گذشته تعداد ۲۷۱ فقره پروانه بهره برداری با حجم سرمایه گذاری ۱۵۰۰ میلیارد ریال در بخش معدن استان صادر شده است که با صدور این تعداد پروانه برای ۱۱۳۲ نفر در بخش معدن استان فرصت شغلی جدید ایجاد شده است.

علی تشنه دل با بیان اینکه در این مدت ۵۶۲ مجوز معدنی در استان صادر شده است افزود: از این تعداد مجوز معدنی ، ۱۸۷ فقره پروانه اکتشاف ، ۱۰۴ فقره گواهی کشف و ۲۷۱ فقره نیز پروانه بهره برداری می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.