کد خبر : 8649
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۹:۱۵
-

مردم کهگیلویه و بویراحمد ۲۳ میلیارد ریال در طرح اطعام حسینی کمک کردند

مردم کهگیلویه و بویراحمد ۲۳ میلیارد ریال در طرح اطعام حسینی کمک کردند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم و نیکوکاران این استان تاکنون ۲۳ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال در قالب طرح اطعام حسینی به نیازمندان استان کمک کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،قباد مبشری افزود : مرحله دوم رزمایش ملی ایران همدل در قالب طرح اطعام حسینی همزمان با سراسر کشور از عید غدیرخم امسال در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد و تا پایان ماه صفر نیز ادامه دارد. 

وی خاطرنشان کرد افزود: کمک های مردم و نیکوکاران کهگیلویه و بویراحمد به نیازمندان این استان در قالب طرح اطعام حسینی به صورت نقدی، کالایی، توزیع غذای گرم و اهدای بسته های غذایی خشک بوده است. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بر همین اساس تاکنون ۶۹ هزار و ۴۳۲ عدد پُرس غذای گرم با اعتبار ۱۲  میلیارد و ۶۰ میلیون ریال پخت و بین نیازمندان استان توزیع ‌شده است. 

مبشری عنوان کرد: ۹ هزار و ۵۱۷ بسته غذایی خشک تهیه و به افراد و خانواده ‌های نیازمند کهگیلویه و بویراحمد اهدا شده است. 

وی ابراز داشت: چهار میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال نیز به ‌صورت نقدی و کالایی به نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد کمک شده است. 

مبشری گفت: دعوت می شود که مردم و نیکوکاران کهگیلویه و بویراحمد مشارکت گسترده تری در مرحله دوم رزمایش ملی «ایران همدل» در  قالب طرح اطعام حسینی داشته باشند. 

وی بیان کرد: مردم و نیکوکاران کهگیلویه و بویراحمد می ‌توانند با اهدای کمک‌ های نقدی خود از طریق شماره گیری کد دستوری  #۰۷۴*۸۸۷۷* از طریق گوشی تلفن همراه و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۵۳۱ نیازمندان این استان را یاری دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.