کد خبر : 2940
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱
-

۱۹۹ واحد تولیدی استان بالغ بر ۶ هزار میلیون ریال تسهیلات دریافت کردند

‍ دویست و ششمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست دکتر عسگری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان برگزار شد.به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، بهروز اسودی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در دویست و ششمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان گفت:

‍ دویست و ششمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست دکتر عسگری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، بهروز اسودی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در دویست و ششمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان گفت: ۱۹۹ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان حدود ۵۹۳ میلیارد تومان تسهیلات در قالب رونق تولید ۹۸ و بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال تاکنون از بانکهای عامل استان دریافت کرده اند.
وی افزود: از مجموع تسهیلات پرداختی به این واحدهای تولیدی ، ۸۵ واحد به ارزش ۳ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال از محل اعتبارات رونق تولید و ۱۱۴ واحد به ارزش ۲ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال از محل بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال می باشد.
اسودی تاکید کرد: تا کنون در قالب تسهیلات رونق تولید ۹۸، ۴۱۶ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش حدودی۱۹ هزار میلیارد ریال به بانکهای عامل در استان معرفی شده اند.
اسودی اضافه کرد از این تعداد طرح معرفی شده، در حال حاضر ۳۱۶ فقره جهت عقد قرارداد در بانکها در دست بررسی می باشد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: تا این جلسه تعداد ۱۰۲۵ واحد تولیدی مشکل دار در جلسات کارگروه مطرح و بررسی شده است که در جهت رفع موانع موجود این واحدهای تولیدی ، ۲۱۷۵ مصوبه به تصویب اعضا رسیده است.
در این نشست و با تصمیم اعضای کارگروه ، ۱۷ واحد صنعتی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان به بانکهای عامل معرفی شده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.