کد خبر : 9362
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
-

بهره برداری از ۵۷۷ پروژه عمرانی برق رسانی در شهرستان سمنان

مدیرتوزیع برق شهرستان سمنان از اجرای ۵۷۷ پروژه عمرانی برق رسانی با حجم سرمایه گذاری به مبلغ ۶۸ میلیارد و ۵۵۷ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،مهدی پاک طینت مدیرتوزیع برق شهرستان سمنان با اشاره به این که چهار هزار و ۸۲۱ متر شبکه فشار ضعیف هـوائی و

مدیرتوزیع برق شهرستان سمنان از اجرای ۵۷۷ پروژه عمرانی برق رسانی با حجم سرمایه گذاری به مبلغ ۶۸ میلیارد و ۵۵۷ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،مهدی پاک طینت مدیرتوزیع برق شهرستان سمنان با اشاره به این که چهار هزار و ۸۲۱ متر شبکه فشار ضعیف هـوائی و زمینی احداث گردیده گفت: توسعه سه هزار و ۲۱۳ متر شبکه ۲۰ کیلوولت هوائی و زمینـی، از جمله اقدامات صورت گرفته در شش ماهه نخست امسال به شمار می‌رود.

وی با بیان این که ۱۴ ایستگاه هوائی توزیع برق با ظرفیت دو هـزار و ۳۱۰ کیلوولـت آمپـر در این شهـرستان نصب و بهره برداری شده افزود: ۷۵ دستگاه کنتور هوشمند در راستای طرح فراسامانه اندازه گیری و مدیریت انرژی “فهام”، از آغاز امسال تا زمان حاضر برقرار شده و شمار این کنتور‌ها در سطح شهرستان به یک هزار و ۴۸۸ دستگاه رسیده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.