کد خبر : 9754
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
-

آغاز مرحله دوم غربالگری سلامت کارکنان شهرداری سمنان

سرپرست مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان از آغازمرحله دوم طرح غربالگری سلامت کارکنان شهرداری سمنان خبر داد . ​ به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، محسن مظاهری اظهار کرد: شهرداری سمنان از ابتدای شیوع ویروس کرونا با ارائه بسته های مواد ضدعفونی و توصیه های بهداشتی به کارکنان، خدماتی را در راستای کمک به کاهش

سرپرست مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان از آغازمرحله دوم طرح غربالگری سلامت کارکنان شهرداری سمنان خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، محسن مظاهری اظهار کرد: شهرداری سمنان از ابتدای شیوع ویروس کرونا با ارائه بسته های مواد ضدعفونی و توصیه های بهداشتی به کارکنان، خدماتی را در راستای کمک به کاهش آثار شیوع این ویروس ارائه کرده است. 

وی افزود : با آغاز به کار مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان طرح پایش سلامت کارکنان در دستور کار قرار گرفت و تا کنون برای  ۳۰۰ نفر از پرسنل شهرداری پرونده سلامت تشکیل شده است . 

مظاهری با اشاره به نتایج ارزیابی مرحله اول غربالگری، تصریح کرد: در مرحله اول این طرح که با همکاری مرکز بهداشت شهرستان در شهریور ماه سالجاری انجام گرفت، میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط کارکنان مناطق سه گانه و سازمان ها پایش شد و مشخص شد بالاترین میزان رعایت پروتکل‌ها در آنها انجام شده که از این رو با توجه به اهمیت اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی، لازم است شهروندان نیز در مراجعه به این سازمان، این مهم را مورد توجه قرار دهند .

سرپرست مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان از آغاز مرحله دوم غربالگری سلامت کارکنان شهرداری سمنان خبر داد و گفت: در مرحله دوم غربالگری سلامت ، میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی فردی و سازمانی کارکنان و همچنین علایم احتمالی آلودگی به ویروس کرونا مورد ارزیابی قرار می گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.