کد خبر : 10155
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
-

استاندار سمنان: کرونا در سطح استان سمنان سیر نزولی پیدا کرده است

استاندار سمنان با بیان اینکه کرونا در این استان سیر نزولی پیدا کرده است، گفت: آمارها نشان می‌دهد که با قدری همکاری بیشتر مردم با کادر درمانی، شاهد کاهش بیشتر کرونا خواهیم بود. ​ به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، علیرضا آشناگر در ارتباط تصویری با ستاد مرکزی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان همزمان

استاندار سمنان با بیان اینکه کرونا در این استان سیر نزولی پیدا کرده است، گفت: آمارها نشان می‌دهد که با قدری همکاری بیشتر مردم با کادر درمانی، شاهد کاهش بیشتر کرونا خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، علیرضا آشناگر در ارتباط تصویری با ستاد مرکزی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان همزمان با آئین بزرگداشت روز پرستار با قدردانی از تلاش خالصانه کادر درمانی استان سمنان، تاکید کرد: با تلاش مردم، کادر درمانی و مسئولان کرونا در سطح استان رو به کاهش است.

وی با بیان اینکه نیمی از شهرهای استان سمنان در وضعیت زرد کرونایی هستند، بیان کرد: همزمان با شیوع کرونا در اسفند سال گذشته، استان به دلیل قرار گرفتن در دو کریدور اصلی شرق به غرب و شمال به جنوب و نیز همسایگی با هشت استان بزرگ کشور به شدت در معرض تهدید شیوع این ویروس قرار گرفت و اگر جان فشانی کادر درمانی نبود ما مشکلات بیشتری را نظاره‌گر می‌شدیم.

استاندار سمنان اضافه کرد: علی رغم آنکه در ابتدای بحران کرونا همه به نوعی غافلگیر شیوع ویروس شدیم اما به سرعت بر این بیماری اشراف پیدا کرده و با همت رؤسای دانشگاه‌های علوم‌پزشکی شاهرود و سمنان و زحمات کادر بهداشت و درمان موفق شدیم تا روند صعودی این بیماری را متوقف کنیم.

آشناگر با بیان اینکه بر اساس آخرین اعلام ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا باید شاهد سیر نزولی و روند کاهشی این بیماری در سطح استان باشیم، گفت: علی رغم آنکه مشکلاتی در برخی مراکز درمانی استان وجود دارد، باید به این نکته نیز توجه داشت که کشور ما در معرض ناجوانمردانه‌ترین تحریم‌ها قرار دارد و با تمام محدودیت‌هایی که حتی برای تبادل پول، خرید دارو و تأمین واکسن به انجام رسیده است اما همچنان کادر بهداشتی و درمانی کشور و استان ما به صورت خستگی ناپذیر تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در بحث مبارزه با کرونا جدای از کادر بهداشت و درمان، تمامی عزیزانمان در بسیج، سپاه، ارتش، نیروهای نظامی و انتظامی، خیران، صنعتگران و … پای کار آمده و از هیچ کوششی دریغ نکردند، تاکید کرد: با کمی تلاش و همکاری بیشتر می‌توانیم شاهد تغییر در وضعیت شیوع ویروس باشیم.​

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.