کد خبر : 9903
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
-

اجرای ۱۴ پروژه در روستاهای فاقد دهیاری توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سمنان

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سمنان از اجرای ۱۴ پروژه در روستاهای فاقد دهیاری در حوزه شهرستان سمنان توسط این اداره خبر داد . به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، حبیب عرب گفت : بر اساس تفاهم نامه های ابلاغی و اختصاص اعتبارات از سوی فرمانداری شهرستان سمنان ، ۱۴ پروژه

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سمنان از اجرای ۱۴ پروژه در روستاهای فاقد دهیاری در حوزه شهرستان سمنان توسط این اداره خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، حبیب عرب گفت : بر اساس تفاهم نامه های ابلاغی و اختصاص اعتبارات از سوی فرمانداری شهرستان سمنان ، ۱۴ پروژه در حوزه های مختلف در روستاهای فاقد دهیاری به اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سمنان اختصاص و اجرا شد.

وی ادامه داد: این پروژه ها شامل : احداث ابنیه فنی ، اجرای عملیات خاکی ، تعریض محور و ابنیه فنی ، اصلاح و ساماندهی تقاطع ها ( رمپ های ورود و خروج روستاها ) ، احداث پارکینگ ، اجرای روکش آسفالت گرم و ایمن سازی با نصب گاردریل در محورهای روستایی و فرعی شهرستان سمنان بوده است .


عرب با اشاره به پیشرفت ۱۰۰ درصدی پروژه های مذکور گفت: میزان اعتبار تخصیصی برای اجرای این پروژه ها ، ۱۷۲۰۰ میلیون ریال بوده است .


رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سمنان در پایان گفت : همکاری و تعامل،فیمابین دستگاههای اجرایی  هدفی جز خدمت رسانی و افزایش رضایتمندی هم استانی های عزیز نداشته و این اداره همه توان و همت خود را برای ارتقای سطح خدمات خود انجام می دهد.​

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.