کد خبر : 10191
تاریخ انتشار : شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
-

ارتقاء آموزش سواد رسانه‌ای خبرنگاران از اولویت‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان است

سرپرست امور مطبوعات و رسانه دیجیتال اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: برای ارتقای سواد رسانه خبرنگاران این استان، برگزاری ۱۳دوره آموزشی در سال ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی شده است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، ابراهیم پورتقی در نشستی با نماینده خانه مطبوعات شهرستان شاهرود افزود: ۲۸ برنامه سال آینده در پنج محور برای رسانه‌های

سرپرست امور مطبوعات و رسانه دیجیتال اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: برای ارتقای سواد رسانه خبرنگاران این استان، برگزاری ۱۳دوره آموزشی در سال ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، ابراهیم پورتقی در نشستی با نماینده خانه مطبوعات شهرستان شاهرود افزود: ۲۸ برنامه سال آینده در پنج محور برای رسانه‌های این استان پیش بینی و برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به فعالیت رسانه ها در شهرستان شاهرود اظهار داشت:  37 رسانه شامل نمایندگی و سرپرستی و خبرگزاری هم اکنون در شاهرود ثبت شده و به فعالیت رسانه ای اشتغال دارند.

سرپرست امور مطبوعات و رسانه  دیجیتال  اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: ۲۲ رسانه متعلق به شهرستان شاهرود دارای مجوز در سامانه جامع مطبوعات ثبت شده اند.

در این نشست مسایل آموزشی خبرنگاران، تخصیص آگهی از جمله آگهی های دولتی به مطبوعات و سایر مسایل مرتبط با مطبوعات، خبرنگاران و رسانه های مطرح و بررسی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.