کد خبر : 10553
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸
-

۸۳ مقاله به دبیرخانه اولین همایش استانی «زنان و مدیریت مصرف آب» ارسال شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، اولین همایش استانی زنان و مدیریت مصرف آب به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود و شرکت در این همایش برای تمام بانوان جامعه آزاد است و محدودیتی برای شرکت در همایش وجود ندارد.محمد طاهری بیان کرد: ۶ محور برای اولین همایش استانی زنان و مدیریت مصرف آب تعریف

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، اولین همایش استانی زنان و مدیریت مصرف آب به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود و شرکت در این همایش برای تمام بانوان جامعه آزاد است و محدودیتی برای شرکت در همایش وجود ندارد.
محمد طاهری بیان کرد: ۶ محور برای اولین همایش استانی زنان و مدیریت مصرف آب تعریف شده است  و شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را در قالب یکی از این ۶ محور تهیه و به دبیرخانه همایش ارسال کنند.
وی نقش محوری زنان در مدیریت و اصلاح الگوی مصرف آب، چگونگی نقش زنان در پیشگیری و مهار ویروس کرونا و مدیریت مصرف آب، از جمله محورهای اولین همایش استانی زنان و مدیریت مصرف آب دانست.
وی افزود : توانایی و آگاهی زن ایرانی در مسائل آبی، زنان مدیر، دستاوردها و چالش‌ها، نقش زنان در سلامت خانواده و سلامت اجتماع و تعادل‌افزایی بین خانواده و شغل، از دیگر محورهای اولین همایش استانی زنان و مدیریت مصرف آب در استان سمنان است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان گفت: ۲ مقاله به عنوان اثر برگزیده و ۱۰ مقاله شایسته تقدیر در روز ولادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) تجلیل می‌شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.