کد خبر : 10702
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
-

۱۸۵۰ نفر از بسیجیان استان سمنان سفیر سلامت شدند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه بسیجیان در قالب طرح شهید سلیمانی به میدان مقابله با کرونا آمدند؛ گفت: ۱۸۵۰ نفر از بسیجیان استان سمنان سفیر سلامت شدند. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، سرهنگ علی خالقیان با اشاره هدف از اجرای طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: این طرح با

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه بسیجیان در قالب طرح شهید سلیمانی به میدان مقابله با کرونا آمدند؛ گفت: ۱۸۵۰ نفر از بسیجیان استان سمنان سفیر سلامت شدند.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، سرهنگ علی خالقیان با اشاره هدف از اجرای طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: این طرح با هدف کمک به بخش بهداشت و درمان برای مهار بیماری کرونا در حال اجرا است.


وی با بیان اینکه با اجرای طرح شهید سلیمانی میزان آمار مرگ‌ومیر و مبتلا به میزان ۸۰ درصد کاهش یافت؛ تصریح کرد: برای اجرای این طرح یک هزار و ۸۵۰ نفر از بسیجیان سفیر سلامت شدند و ۱۹۵ تیم رصد و شناسایی تشکیل شد.


معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از ایجاد ۱۶۵ تیم مراقبتی نیز در قالب طرح شهید سلیمانی خبر داد و گفت: در این طرح نیروهای بسیجی به درب خانه‌های مردم رفته و رصد می‌کنند که اگر بیماری وجود داشته باشد جداسازی شده و اقدامات درمانی آغاز می‌شود.


سرهنگ خالقیان با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا ۴ نقاهتگاه در سطح شهرستان‌های استان سمنان ایجاد شد؛ افزود: ۲۰۳ تیم نظارتی نیز در قالب طرح شهید سلیمانی ایجاد شد و بسیجیان در ۲ بخش محدودسازی تردد در سطح شهرها به کمک ناجا آمده و در بخش دیگر برای نظارت به کمک دانشگاه علوم پزشکی و اداره صمت رفتند.


معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه۲۵ هزار تست از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی در سمنان انجام‌شده است؛ افزود: وضعیت مبتلایان به بیماری و آمار مرگ‌ومیر با اجرای این طرح کاهش‌یافته است.


سرهنگ خالقیان گفت: طرح شهید سلیمانی تا ما اردیبهشت‌ماه ادامه دارد چرا که وضعیت شکننده بوده و باید به‌طور مستمر رصد و شناسایی انجام شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.