کد خبر : 17855
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۲۶
-

برف‌روبی از جاده‌های استان سمنان/ ۷ اکیپ در آماده باش هستند

برف‌روبی از جاده‌های استان سمنان/ ۷ اکیپ در آماده باش هستند
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از برف‌روبی محورهای مواصلاتی استان در پی بارش برف خبر داد و گفت: هفت اکیپ راهداری در محورهای استان مستقر و آماده باش هستند.؛

به گزارش ندای مردم دو استان ،احسان منصور کیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از بارش شب گذشته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و ابراز کرد: هفت اکیپ راهداری در سراسر استان سمنان به حالت آماده‌باش در آمده‌اند.

وی با بیان اینکه ۲۰ کیلومتر از محورهای درگیر بارش، برف‌روبی شده است، افزود: در راستای یخ زدایی محورهای مواصلاتی بیش از ۱۰ تن شن و نمک مورد استفاده قرار گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با بیان اینکه ۶۰ نفر از عوامل راهداری در اولین عملیات راهداری زمستانه حضور دارند، تاکید کرد: شامگاه شنبه و بامداد یکشنبه پنج تیم راهداری با ماشین آلات سنگین خود در گردنه‌های آهوان، دیباج-گلوگاه، چشمه علی-فولادمحله، بشم فیروزکوه-افتر حضور داشتند.

منصور کیایی با بیان اینکه دو اکیپ دیگر نیز در گردنه گونه سر-بشم شهمیرزاد- فولاد محله اقدام به برف‌روبی و نمک‌پاشی جاده‌ها کردند، گفت: اکیپ‌های راهداری تا اطلاع ثانوی در حالت آماده‌باش قرار دارند و در محورهای مواصلاتی مستقر خواهند بود چرا که به گفته هواشناسی بارش‌ها در استان تداوم خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به لغزندگی سطح جاده‌ها، به رانندگان توصیه می‌شود ضمن رعایت فاصله طولی، در صورت عبور از مناطق کوهستانی و گردنه‌های این استان زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و در حد مقدور از سفرهای غیر ضرور پرهیز کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.