کد خبر : 17927
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۳۷
-

۲۰۰ ورزشکار در رقابت‌های قهرمانی دارت کشور ثبت نام کرده‌اند

۲۰۰ ورزشکار در رقابت‌های قهرمانی دارت کشور ثبت نام کرده‌اند
سرپرست برگزاری رقابت‌های دارت کشور گفت : ۲۰۰ نفر ورزشکار این رشته از ۲۵ استان کشور برای حضور در رقابت‌های قهرمانی و انتخابی تیم ملی ثبت نام کرده‌اند.؛

به گزارش ندای مردم دو استان ،قمی با بیان اینکه برترین‌های این دوره از مسابقات به اردوی تیم ملی راه پیدا می‌کنند، تصریح کرد: از سوی فدراسیون دارت کشور مدال، حکم و کاپ قهرمانی به نفرات و تیم‌های برتر تعلق می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات به ۲ صورت انفرادی و دوبل برگزار می‌شود، ادامه داد: هر تیم شرکت کننده در این مسابقات یک داور به همراه دارد.

سرپرست برگزاری رقابت‌های دارت کشور با بیان اینکه ۲ تیم از استان سمنان در این رقابت‌ها حضور دارند، افزود: از هشت ورزشکار شرکت کننده استان سمنان سه نفر شاهرودی هستند.

قمی با بیان اینکه تیم‌های شرکت کننده روز چهارشنبه ۲۳ آذرماه وارد شاهرود خواهند شد، ابراز داشت: رقابت‌های ۲ روزه قهرمانی کشور در سالن تختی برگزار می‌شود.

به گفته وی، محمدحسین فاضلی مسوول واحد فرهنگی انجمن دارت کشور و همچنین مسوول کمیته دارت استان سمنان نیز در این رقابت‌ها حضور دارد.

۷۰ نفر به صورت حرفه‌ای در استان سمنان این رشته ورزشی را دنبال می‌کنند که از این تعداد ۳۰ نفر شاهرودی هستند.

 

این دوره از مسابقات به همت هیأت انجمن‌های ورزشی استان سمنان، هیأت انجمن‌های ورزشی شهرستان شاهرود و کمیته دارت استان سمنان در شاهرود برگزار می‌شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.