کد خبر : 18613
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
-

فعالیت 16 پایگاه ثابت و سه پایگاه سیار هلال احمر استان سمنان در تعطیلات نوروز 1402

فعالیت 16 پایگاه ثابت و سه پایگاه سیار هلال احمر استان سمنان در تعطیلات نوروز 1402

به  گزارش ندای مردم ، مظفر محمدخانی روز سه شنبه در نشسه خبری به خبرنگاران افزود: ۹۳ امدادگر عملیاتی هلال‌احمر در قالب طرح امداد و نجات آماده ارایه خدمات به مسافران نوروزی ۱۴۰۲ در نقاط مختلف استان سمنان مستقر خواهند شد. وی ادامه داد: روزانه ۲۵ آمبولانس و ۱۳ خودروی امداد و نجات، یک فروند بالگرد و

به  گزارش ندای مردم ، مظفر محمدخانی روز سه شنبه در نشسه خبری به خبرنگاران افزود: ۹۳ امدادگر عملیاتی هلال‌احمر در قالب طرح امداد و نجات آماده ارایه خدمات به مسافران نوروزی ۱۴۰۲ در نقاط مختلف استان سمنان مستقر خواهند شد.

فعالیت 16 پایگاه ثابت و سه پایگاه سیار هلال احمر استان سمنان در تعطیلات نوروز 1402
وی ادامه داد: روزانه ۲۵ آمبولانس و ۱۳ خودروی امداد و نجات، یک فروند بالگرد و ۲۰ خودروی کمک‌دار به منظور خدمت‌رسانی در حوادث احتمالی در استان سمنان آماده به‌کار است.
محمدخانی گفت: در هفته اول تعطیلات نوروز 1402 بالگرد امدادی هلال احمر نیز به این استان اعزام می شود و پوشش هوایی برای خدمات رسانی در حوادث احتمالی نیز برقرار خواهد بود.
وی متذکر شد: دوره‌های آموزشی تخصصی اقدامات پیش بیمارستانی، آموزش تخصصی جست‌و جو و نجات در حادثه‌های حمل و نقل جاده‌ای و دوره آموزش جست‌وجو و نجات کوهستان به منظور آماده‌سازی امدادگران برای نوروز برگزار شده است.
محمدخانی با اشاره به گستردگی و تنوع خدمات در تعطیلات نوروزی در استان سمنان اظهار داشت: جمعیت هلال احمر این استان آمادگی امدادرسانی در حادثه‌های جاده‌ای و غیرمترقبه از جمله سیل، مفقودی، برف و کولاک را در نوروز ۱۴۰۲ دارد و تمامی واحدهای این جمعیت در این مدت آماده خدمات رسانی و کشیک خواهند بود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان خاطرنشان کرد: شماره تلفن 112 این جمعیت نیز در این مدت آماده پاسخگویی به مردم، مسافران و نیز زائران بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) عبوری از استان سمنان هستند.
بیش از 600 کیلومتر از مسیر تهران – مشهد از مسیر استان سمنان می گذرد و در ایام نوروز همه ساله راههای این استان شاهد تردد میلیون ها نفر زائر و مسافر نوروزی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.