کد خبر : 18709
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
-

۲۱۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان سمنان کشف شد

۲۱۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان سمنان کشف شد
فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۲۱۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در راستای اجرای طرح «فتح» در استان سمنان کشف شد.؛

به گزارش ندای مردم، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای بیان کرد: پلیس توانست ۷۳ خرده‌فروش مواد مخدر را که در حال تهیه، بسته‌بندی و فروش مواد مخدر در نقاط مختلف استان سمنان بودند، دستگیر کند.

طرح «فتح» پلیس به بار نشست/ برخورد با سارقان، مالخران، قاچاقچیان، اراذل و اخلالگران امنیت+ عکس

وی با اشاره به دستگیری ۸۳ معتاد متجاهر در نقاط مختلف استان سمنان، از هدایت آنها به کمپ‌های ترک اعتیاد مواد مخدر در این استان خبر داد و گفت: ۱۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت فروشندگان مواد مخدر در راستای اجرای این طرح در استان توقیف شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اجرای چند عملیات موفقیت‌آمیز مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر در استان سمنان گفت: تنها در یک عملیات، ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر پس از تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس، از یک باند قاچاقچی مواد مخدر کشف شد.

موقوفه‌ای گفت: باند فروشندگان مواد مخدر در این عملیات که حتی سابقه قتل نیز در پرونده کیفری خود داشتند، با تلاش پلیس دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: ۵۱ پرونده قاچاق کالا به ارزش ۱۲ میلیارد تومان در راستای اجرای طرح «فتح» توسط پلیس استان سمنان تشکیل شده است.

موقوفه‌ای گفت: ۲۵ تن برنج خارجی و یک میلیون و 477 هزار نخ سیگار قاچاق در راستای اجرای این طرح به دست آمد.

وی افزود: پلیس استان سمنان موفق شد تا در راستای اجرای طرح «فتح»، دو انبار گندم را با ۵۰ تن محصول توسط نیروهای پلیس امنیت اقتصادی کشف کند.

فرمانده انتظامی استان سمنان همچنین از کشف انواع لوازم خانگی قاچاق و ۱۱ قبضه سلاح غیرمجاز در استان سمنان خبر داد و گفت: ۱۲۸ نفر از اتباع بیگانه که به‌طور غیرمجاز در استان سمنان حضور داشتند، در راستای اجرای طرح «فتح» جمع‌آوری، شناسایی و طرد شدند.

موقوفه‌ای از انهدام باند سارقان طلافروشی در میامی خبر داد و گفت: پلیس استان سمنان اعضای این باند را در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کرد و به استان بازگرداند.

وی همچنین از انهدام دو باند سارقان احشام که دام‌های سرقتی را با خودروی ۴۰۵ حمل می‌کردند، پس از تعقیب و گریز و ضرب گلوله پلیس خبر داد و گفت: دو باند سارقان موتورسیکلت نیز در این استان منهدم شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در راستای برخورد با احتکار و قاچاق کالا در استان سمنان نیز دو باند دستگیر شدند و پلیس به‌هیچ‌وجه اجازه عرض‌اندام به متخلفان، قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت عمومی را نخواهد داد.

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: پلیس استان سمنان در مدت ۷۲ ساعت اجرای این طرح که با هدایت پلیس‌های تخصصی و فرماندهی انتظامی شهرستان‌های مختلف این استان به اجرا درآمد، درمجموع موفق شد ۳۵ نفر از سارقان و مالخران را در این استان شناسایی و دستگیر کند.

موقوفه‌ای ادامه داد: در همین راستا، ۲۰ دستگاه موتورسیکلت و خودروی سرقتی نیز در استان سمنان به همراه هفت دستگاه گوشی تلفن همراه، چهار دستگاه دوربین مداربسته، ۱۱ تخته فرش و یک هزار و ۳۰۰ متر سیم و کابل برق سرقتی به دست آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.