کد خبر : 18934
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷
-

کارآفرینی فرهنگی مهمترین راه برای اشتغالزایی جوانان

کارآفرینی  فرهنگی مهمترین راه برای اشتغالزایی جوانان
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت:کارآفرینی فرهنگی مهمترین راه برای اشتغالزایی جوانان است.؛

به گزارش ندای مردم  دو استان ،نجمه روحی در از بازدید از شرکت صنایع بسته بندی کارتن کاسپین” افزود: صنايع فرهنگي گونهاي از صنعت است كه به خلق ايده، توليد و توزيع محصولات و خدماتي مي پردازد كه ماهيت فرهنگي دارند و مخاطب آنها جنبه ها و ابعاد فرهنگي فرد و جامعه است.

وی افزود:تلاش و همت در راستای تولید و اشتغالزایی یک امر پسندیده و تحسین برانگیز است و با توجه به شعار سال “رشد تولید،مهار تورم” تلاش برای حل معضل تورم، امسال به‌درستی از سوی رهبری جزو تکالیف دولت قرار گرفته است و حمایت از تولید و کارآفرین و سرمایه گذاران رکن اصلی توسعه است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان سوادکوه شمالی  با بیان اینکه صنايع فرهنگي، هويت بخش هستندخاطرنشان کرد : هويت فرهنگي ملت ها و تمدن ها جز از طريق صنايع فرهنگي با هيچ صنعت ديگري نمي تواند به ديگران معرفي شود.

مهدی زاهدی نصب،مدیر عامل شرکت چاپ افست،کارتن”کاسپین” در این بازدید  ضمن معرفی بخش های مختلف این شرکت،چگونگی روند تولیدات و انواع محصولات تولیدی این چاپخانه تشریح کردو گفت :این واحد تولیدی ثبت شده از نوع سهامی خاص است که از سال 1398 از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز چاپ و بسته بندی کارتن را دریافت نموده است و در راستای اشتغالزایی با 35 نیروی انسانی شاغل، مشغول به فعالیت می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.