کد خبر : 19262
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶
-

نصرت الهی ثمره روحیه جهادی است

نصرت الهی ثمره روحیه جهادی است
فرمانده سپاه استان سمنان گفت: حضور حداکثری جهادگران در این رزمایش نشان داد که خط جهاد چهل و پنج ساله تا کنون ادامه دارد. ؛

به گزارش ندای مردم ،سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم استان سمنان صبح امروز در افتتاحیه رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در مصلای حضرت امیرالمؤمنین (ع) سمنان، ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری سیدالشهدا اظهار کرد: حضور حداکثری جهادگران در این رزمایش نشان داد که خط جهاد چهل و پنج ساله تا کنون ادامه دارد.

وی با اشاره به نقش پررنگ بسیجیان و رزمندگان استان سمنان از دیرباز تا کنون گفت: استان سمنان در دفاع مقدس از ابتدای شروع جنگ‌ها تا پایان عملیات از جمله مرصاد خوش درخشید.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری دومین کنگره شهدای استان سمنان در سال جاری گفت: غیرتمندی رزمندگان در آخرین عملیات دفاع مقدس در عملیات مرصاد مصداق شجاعت و غیورمردی رزمندگان استان سمنان است.

سردار دامغانی با گرامیداشت روز عملیات مرصاد افزود: پیام این عملیات، قابل اعتماد نبودن دشمن است که علیرغم امضا شدن قطعنامه جنگ را ادامه دادند.

وی به اشتباهات راهبردی دشمن در اتفاقات اخیر اشاره کرد و گفت: علیرغم سلطه رسانه‌ای دشمن، مردم با حضور در عزاداری‌های حسینی نشان دادند که دشمن در راه اشتباهی قرار دارد.

فرمانده سپاه استان سمنان افزود: لشکر مجازی سایبری دشمن وابسته به تعداد اندکی از نیروهایشان است اما مردم ما نشان دادند که حرفشان را در میدان می‌زنند.

سردار دامغانی افزود: حاج قاسم سلیمانی نشان داد که می‌توان با تأسی از قدرت خدا و نصرت الهی به مدد مردم در مقابل خیل عظیم دشمنان ایستاد.

وی افزود: مسیر مردم از جهاد عبور می‌کند و روحیه جهادی منجر به نصرت الهی می‌شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از تمامی جهادگرانی که برای خدمت‌رسانی در این رزمایش ۱۰ روزه اعلام آمادگی کرده اند، قدردانی کرد.
خاطر نشان می شود رزمایش جهادگران فاطمی ۳ با رمز یا فاطمه الزهرا (س) به طور رسمی در سراسر استان سمنان آغاز شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.