کد خبر : 440
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
-

سامانه جامع گردشگری سمنان با نام “پارا”راه اندازی شد.

سامانه جامع گردشگری سمنان با نام “پارا”راه اندازی شد.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان گفت :راستای خدمات به مسافران و گردشگرانی که وارد سمنان می‌شوند و در راستای توسعه گردشگری الکترونیک سامانه گردشگری شهر با نام پارا راه‌اندازی شده است . به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،وحیدپرویزی در تشریح امکانات این سامانه گفت: دسترسی آسان و سریع به آخرین اطلاعات

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان گفت :راستای خدمات به مسافران و گردشگرانی که وارد سمنان می‌شوند و در راستای توسعه گردشگری الکترونیک سامانه گردشگری شهر با نام پارا راه‌اندازی شده است .

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،وحیدپرویزی در تشریح امکانات این سامانه گفت: دسترسی آسان و سریع به آخرین اطلاعات مراکز گردشگری و خدماتی شهر، اطلاعات اماکن تاریخی، جاذبه‌های طبیعی و گردشگری و همچنین سایر نیازهای ضروری مانند داروخانه، رستوران‌ها و غیره و سفرهای پیشنهادی به مسافران مهمترین شاخصه این نرم افزار است که به صورت رایگان قابل نصب و بهره برداری است. همچنین، افراد می توانند با استفاده از این سامانه از جدیدترین اطلاعات رستوران ها، مراکز تفریحی، هتل ها و جاذبه ها به صورت دسته بندی شده مطلع شوند.

وی ادامه داد : در فاز های بعدی توسعه این سامانه بخش های فروشگاه آنلاین صنایع دستی، واقعیت افزوده و امکان رزرواسیون برای هتل ها و بوم‌گردی های شهر اضافه خواهد شد.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان در پایان به نحوه دسترسی به این نرم افزار اشاره نمود و گفت: برای دانلود و استفاده از نرم افزار گردشگری سمنان مخاطبان می توانند لینک مستقیم فایل نصب نرم افزار را از سرور پورتال شهرداری سمنان و نیز کافه بازار دریافت نمایند.

شایان ذکر است پارا (آب پخش کن) مربوط به دوران‌های تاریخی پس از اسلام است و در محدوده پارک شقایق شهرک گلستان واقع شده و این اثر در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۳۸۲ با شماره ثبت ۸۶۱۶ به‌ عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.