کد خبر : 1644
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
-

برگزاری دوره های آموزشی ” گردشگری کودک” در راستای سمنان شهر دوستدار کودک

دوره های آموزشی ” گردشگری کودک” در راستای سمنان شهر دوستدار کودک در شهرداری سمنان برگزار می شود. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،معتمدی معاون شهرسازی و معماری شهرداری سمنان با اعلام این خبر گفت : یکی از موارد مهم در توسعه گردشگری، برنامه ریزی در خصوص گردشگری کودکان و مطابق با نیازهای آنان است

دوره های آموزشی ” گردشگری کودک” در راستای سمنان شهر دوستدار کودک در شهرداری سمنان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،معتمدی معاون شهرسازی و معماری شهرداری سمنان با اعلام این خبر گفت : یکی از موارد مهم در توسعه گردشگری، برنامه ریزی در خصوص گردشگری کودکان و مطابق با نیازهای آنان است که به دنبال آن نیاز به راهنمایان مخصوص گردشگری کودک احساس می شود.

وی گفت : به این منظور سلسله کارگاه‌هایی با کمک اساتید مجرب و در موضوعات مختلف گردشگری کودک طراحی شده که اولین سری از این کارگاه‌ها در موضوع کودکان و شناخت بافت های تاریخی است .

معتمدی افزود : موضوعات کارگاه های بعدی در محورهای گردشگری طبیعت ، گردشگری موزه ها،روایت گری و طراحی قصه و بازی در گردشگری است که بصورت عملی و در فضای مربوطه اجرا می شود .

وی در پایان فرهنگ‌سازی در زمینه گردشگری و آشنایی کودکان و نوجوانان با میراث فرهنگی را یکی از موضوعات مهم تربیتی کودکان بیان کرد و از همکاری اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان سمنان در برگزاری این کارگاه ها تشکر کرد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.