کد خبر : 19337
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳
-

ارتقای حرفه خبرنگاری در استان سمنان نیازمند تربیت خبرنگاران تخصصی است

ارتقای حرفه خبرنگاری در استان سمنان نیازمند تربیت خبرنگاران تخصصی است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: ارتقای حرفه خطیر خبرنگاری در استان نیازمند تربیت خبرنگاران تخصصی است.؛

به گزارش ندای مردم ،فرشید فلاح در آیین تجلیل از خبرنگاران در شرکت آریا ترانسفو شهمیرزاد با تجلیل از تلاش خبرنگاران و اصحاب رسانه خاطرنشان کرد: هر خبرنگار در استان سمنان در فعالیت خبری خود دانش و تخصص خود را در رشته ای خاص و تخصصی ارتقاء دهد تا جریان اطلاع رسانی در این استان شکل بهتر و تخصصی تری بگیرد.

وی با بیان اینکه خبرنگاران باید در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، صنعتی، گردشگری و … دارای تخصص باشند گفت: این امر توان و دانش خبرنگاران را افزایش داده و به تدریج می تواند دانش و تخصص خبرنگاران در حوزخ تخصصی خود از مدیران این بخش نیز بیشتر شود.
وی با تاکید بر اینکه فعالیت عام خبرنگاری خوب است افزود: خبرنگار تخصصی است که با تمرکز بر حیطه کاری می تواند اثرگذاری بیشتری در حوزه اطلاع رسانی داشته باشد.
فلاح با اشاره به حادثه تروریستی عصر یکشنبه در حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شیراز و با محکوم کردن این حادثه و گرامیداشت یاد شهدای آن گفت: در این حادثه فردی با از خودگذشتگی، فداکاری و تصمیم به موقع توانست از توسعه آن جلوگیری کند و تروریست را زمین گیر نماید.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با قهرمان معرفی کردن این فرد ادامه داد: شهید صارمی نیز یک قهرمان بود و در لحظات آخر مقاومت نیز به فکر وظیفه خود بود و یک نفر می تواند قهرمان ملی شود اگر به هنگام تصمیم بگیرد و وظیفه ای که بر عهده داریم را به نحو شایسته ادا کند.
مدیرعامل شرکت آریاترانسفو شهمیرزاد و رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی سمنان نیز در این مراسم با تجلیل از تلاش های خبرنگاران، آمادگی این اتاق را برگزاری دوره های آموزشی و کمک به تربیت خبرنگاران تخصصی اعلام کرد.
فرج الله معماری، خبرنگاران را به تقویت روحیه امید و نشاط در جامعه فراخواند و با گرامیداشت یاد شهید صارمی بر ضرورت حمایت از تولید و رفع موانع تولید نیز تاکید کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.