کد خبر : 1765
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵
-

۸۰ درصد معابر سمنان مناسب سازی شده است.

معاون امور فنی و زیر بنایی شهرداری سمنان گفت : ۸۰ درصد معابر سمنان مناسب سازی شده است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، حسن عبداله زاده معاون امور فنی و زیر بنایی شهرداری سمنان با اشاره به اینکه با مشارکت شهرداری سمنان هم اکنون ۸۰ درصد از معابر شهری برای عبور و مرور معلولان بهسازی

معاون امور فنی و زیر بنایی شهرداری سمنان گفت : ۸۰ درصد معابر سمنان مناسب سازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، حسن عبداله زاده معاون امور فنی و زیر بنایی شهرداری سمنان با اشاره به اینکه با مشارکت شهرداری سمنان هم اکنون ۸۰ درصد از معابر شهری برای عبور و مرور معلولان بهسازی شده است، گفت: این بهسازی بیشتر شامل تسطیح معابر و اصلاح سنگ‌فرش‌ها و کف‌سازی خیابان‌ها است که در خیابان های اصلی شهر انجام شده است.

 عبدالله زاده ادامه داد: به منظور تسهیل در رفت و آمد توان‌خواهان، از جمله روشندلان و معلولان جسمی حرکتی، کودکان، زنان‌باردار و افراد کهنسال امسال ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی معابر شهری اختصاص یافت.

وی گفت: این بهسازی شامل گذرگاه‌های پل، خط‌کشی معابر، تسطیح پیاده‌روها، خط‌کشی مخصوص نابینایان و علامت‌گذاری مخصوص افراد معلول در اماکن عمومی، بوستان‌ها، معابر اصلی شهری و ورودی اماکن درمانی است.

معاون امور فنی و زیر بنایی شهرداری سمنان افزود: گستردگی کار در این حوزه بسیار زیاد است و شهرداری حساسیت خود را در صدور پایان‌کار و پروانه‌های ساختمانی و تجاری با رعایت بهسازی فضا برای جامعه هدف افزایش داده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.