کد خبر : 19691
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰
-

تاکید بر توسعه همکاری ها برای توسعه فعالیت های کتاب خوانی در شهرستان دامغان

تاکید بر توسعه همکاری ها برای توسعه فعالیت های کتاب خوانی در شهرستان دامغان
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان در نشستی با رییس کتابخانه های عمومی این شهرستان در خصوص توسعه همکاری ها برای گسترش فعالیت های کتابخوانی و ترویج فرهنگ مطالعه در این شهرستان بحث و تبادل نظر کرد.؛

به گزارش ندای مردم ،ابراهیم پورتقی در این نشست به نقش کتابخانه های عمومی در گسترش و تقویت فرهنگ کتابخوانی و ترغیب و تشویق قشر نوجوان و جوان به امر مطالعه و کتابخوانی اشاره کرد و اظهار داشت: انجام فعالیت های فرهنگی در این خصوص مهم و تاثیر گذار است و این اداره در این زمینه می توانند همکاری های مثبت و سازنده ای داشته باشند.

وی با اشاره به ارزش و اهمیت کار در حوزه ترویج کتابخوانی، کتابخانه های عمومی را یکی از ارکان مهم و موثر در این حوزه عنوان کرد و افزود: کتابداران و کتاب یاران و اعضای شبکه کتاب خوانان می توانند کمک شایانی به رشد کتابخوانی و تقویت باشگاه‌های کتابخوانی نمایند.

امنینان، رییس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دامغان نیز در این نشست نیز توضیحاتی در باره وضعیت سرانه مطالعه و کتابخانه های عمومی و تعداد اعضای فعال کتابخانه ارایه نمود و برخی از مشکلات کتابخانه های عمومی را بیان کرد.

در این نشست مقرر شد همکاری ها و فعالیتهای فرهنگی بین ارشاد اسلامی و کتابخانه های عمومی شهرستان دامغان بیشتر شود و مقرر شد این دو اداره از فعالیتهای کتابخوانی در مناطق  کم برخوردار حمایت نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.