کد خبر : 19857
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
-

سیدرضا عظیمی ؛

اجرای طرح ملی قرآنی بشری در 21 استان کشور

اجرای طرح ملی قرآنی بشری در 21 استان کشور
مدیرکل برنامه ریزی و آموزش معاونت قرآن وعترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اجرای طرح ملی بشری در 21 استان کشور با جمعیت تحت پوشش بیش از هشت هزار نفر خبر داد. ؛

به گزارش خبرنگار ندای مردم، ابراهیم کرمانی نژاد روز چهارشنبه در گفت و گویی در سمنان افزود: طرح ملی بشری از تیر 1401 با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت قرآن و عترت در کشور برنامه ریزی و اجرا شده است.

وی با بیان اینکه بندر ماهشهر اولین شهری بود که طرح بشری در آن با تحت پوشش قرار دادن 350 نفر اجرایی شد افزود: بیش از هشت هزار نفر مربی قرآنی در قالب طرح بشری در کشور تاکنون تحت پوشش قرار گرفته اند که از این تعداد قریب 750 مربی در این استانها فعال شده اند.

کرمانی نژاد با بیان اینکه با کمک این مربیان قریب 22 هزار و 400 دانش آموز و قرآن پژوهدر کشور تحت پوشش قرار گرفته اند اظهار داشت: فعالیت های طرح ملی بشری منحصر به وزارتفرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه های تابعه آن نیست بلکه این طرح در تمام ارگانها از جمله آموزش و پرورش، ارگانهای نظامی و … تحت پوشش طرح بشری قرار گرفته اند.

وی خاطرنشان ساخت: .هر جا که درخواست نمایند آماده اجرای طرح ملی بشری هستیم و در مناطق خارج از تهران، این طرح  با جمعیت بیش از 100 نفر  اجرایی خواهد شد.

کرمانی نژاد مهمترین هدف طرح ملی بشری را انس خانواده ها با قرآن و بردن قرآن به داخل منازل بیان کرد و گفت: بیشترین هدف بشری بردن قرآن به تمام منازل و آشنایی بیشتر خانواده با این کتاب آسمانی است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.