کد خبر : 6513
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
-

فرهنگسرای کدیور به زودی به بهره برداری خواهد رسید

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، مدیر بافت تاریخی شهرداری سمنان از آغاز بکار فرهنگسرای محلی کدیور در آینده ای نه چندان دور خبر داد. سعید پرسا گفت:از جمله پروژه بازآفرینی می توان به فرهنگسرای کدیور اشاره کرد که با پیگیری های انجام شده توسط فرمانداری و راه و شهرسازی،پیمانکار در این حوزه شروع بکار

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، مدیر بافت تاریخی شهرداری سمنان از آغاز بکار فرهنگسرای محلی کدیور در آینده ای نه چندان دور خبر داد.

سعید پرسا گفت:از جمله پروژه بازآفرینی می توان به فرهنگسرای کدیور اشاره کرد که با پیگیری های انجام شده توسط فرمانداری و راه و شهرسازی،پیمانکار در این حوزه شروع بکار کرد و تاکنون فاز تاسیسات این پروژه و نیز نازک کاری پروژه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه این پروژه بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته آن را از جمله پروژه‌های خوب بازآفرینی برشمرد و ابراز امیدواری کرد که در صورت جذب اعتبارات بازآفرینی به زودی به بهره برداری برسد.

پرسا تصریح کرد: فرهنگسرای کدیور در محله‌های هدف بازآفرینی قرار دارد و به منظور ایجاد امور فرهنگی و اجتماعی احداث و شامل سالن آمفی تئاتر،فضای اداری و آموزشی می‌باشد که این مکان برای ارائه خدمات فرهنگی و افزایش مشارکت مردم با شهرداری از طریق فرهنگ‌سازی،مکان مناسبی خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.