کد خبر : 20080
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱
-

‍ ‍  اقدامات شهرداری روانسر ملموس و مشهودتر از گذشته است

‍ ‍  اقدامات شهرداری روانسر ملموس و مشهودتر از گذشته است
امام جمعه روانسر گفت: همدلی مجموعه شورای شهر و شهرداری و خدمات رسانی و اقدامات این مجموعه نسبت به سنوات گذشته ملموس تر و مشهودتر است.؛

به گزارش ندایی مردم دو استان ،ماموستا ملا محمد محمودی در نشست با شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از کارکنان شهرداری روانسر افزود: در یک سال گذشته اقدامات خوبی برای توسعه و عمران شهر روانسر آغاز شده اما هنوز مشکلات زیادی از گذشته باقی مانده و رفع آنها نیازمند یک کار جهادی است.

وی با بیان اینکه اقدامات و فعالیت های شهرداری در مدت اخیر شایسته قدردانی است تصریح کرد: هر چند شهرداری با محدودیت های اعتباری و درآمدی مواجه است اما خوب کار شده و سیمای شهری نیازمند تحول بیشتر و چهره ای جدیدتر است.

امام جمعه روانسر ضمن قدردانی از ایجاد شبکه روشنایی در معابر در سطح شهر، بر تسریع در ساماندهی ناحیه کارگاهی، بهسازی محوطه های مسکن مهر و حل مشکلات محله گل سفید تاکید کرد.

در ادامه شهردار روانسر گفت: در سنوات گذشته پیمانکاران به دلایل مختلف خسارت هایی را به شهرداری تحمیل کرده اند اما یکی از مهمترین اقداماتی که در چند مدت اخیر در دستور کار قرار گرفته عقد قراردادهای به شیوه ای قانونمند و با پیمانکاران توانمند است تا از وارد شدن خسارت و اضافه شدن بار مالی به شهرداری جلوگیری شود.

فرهاد تاب زر افزود: در ۲۰ ماه گذشته ۳۶ قرارداد اجرای طرح های عمرانی به اعتبار ۶۰۹ میلیارد ریال  در روانسر انجام گرفته و یا در حال انجام است.

وی افزود: از مجموع این قراردادها ۲۳ طرح و پروژه با اعتبار ۲۸۸ میلیارد و ۶۶۶ میلیون ریال اجرا و ۱۳ پروژه نیز با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال درحال انجام است.

شهردار روانسر ادامه داد: میزان هزینه های شهرداری روانسر در سال های ۹۶، ۹۷، ۹۸ و ۹۹ بیش از ۵۲۱ میلیارد ریال است اما با جهشی که در دوسال گذشته در شهرداری روانسر صورت گرفته میزان هزینه های شهرداری بیش از ۶۷۳ میلیارد ریال است.

شهر روانسر با ۲۵ هزار نفر جمعیت به شهر سراب های خروشان و دروازه منطقه اورامانات مشهور است و هر ساله و به ویژه در تعطیلات پذیرای شمار چشمگیری از مهمانان است.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.