کد خبر : 20131
تاریخ انتشار : شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹
-

ناکامی چپاولگران سرمایه ملی

ناکامی چپاولگران سرمایه ملی
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از توقیف یک دستگاه ایسوزو حامل ۴ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق خبر داد .؛

به گزارش ندای مردم  دو استان ،صبح  سرهنگ احمد حاج پروانه در مصاحبه با خبرگزاری پلیس گفت ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و اقدامات گسترده پلیسی از انتقال مقادیر قابل توجهی سوخت قاچاق مطلع شدند .

وی افزود : ماموران پس از انجام اقدامات فنی و هوشمندانه خودروی ایسوزو حامل سوخت قاچاقی که در مسیر مواصلاتی سمنان به فیروزکوه در حال تردد بود را شناسایی کردند و بلافاصله اکیپی از این پلیس در محور مذکور مستقر و در یک عملیات منسجم خودرو را متوقف کردند .

حاج پروانه با بیان اینکه راننده خودرو فاقد هرگونه مدارک معتبر و مجوز های قانونی بود و قصد انتقال محموله از گرمسار به خارج از استان را داشت ، بیان کرد : در بازرسی از این خودرو مقدار ۴ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد .

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲ میلیارد و ۱۷۶ میلیون ریال برآورد کردند خاطر نشان کرد : راننده خودرو در این رابطه دستگیر و در بازجویی های پلیس مدعی شد محموله متعلق به افراد دیگری با هویت معلوم و اهل گرمسار می باشد ، به همین منظور این افراد نیز تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند و خودروی ایسوزو به پارکینگ منتقل و محموله کشف شده تحویل اداره کل تعزیرات حکومتی شد .

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.