کد خبر : 10153
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
-

غربالگری کرونایی رانندگان حمل و نقل درون شهری سمنان

غربالگری کرونایی رانندگان حمل و نقل درون شهری سمنان

سرپرست مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان از غربالگری کرونایی رانندگان حمل و نقل درون شهری در دو مرحله خبر داد. ​ به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، محسن مظاهری اظهار کرد: رانندگان ناوگان حمل و نقل درون شهری اعم از اتوبوس و تاکسی از جمله گروه‌هایی هستند که در معرض خطر و ریسک بالا قرار دارند

سرپرست مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان از غربالگری کرونایی رانندگان حمل و نقل درون شهری در دو مرحله خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، محسن مظاهری اظهار کرد: رانندگان ناوگان حمل و نقل درون شهری اعم از اتوبوس و تاکسی از جمله گروه‌هایی هستند که در معرض خطر و ریسک بالا قرار دارند به همین دلیل در راستای پیشگیری از شیوع کرونا و اطمینان از سلامت رانندگان و مسافران درون شهری و بیماریابی، طرح غربالگری کرونایی رانندگان ناوگان درون شهری شهر سمنان در دو مرحله انجام می‌شود.

وی با تقدیر از همکاری مؤثر کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان سمنان در اجرای این طرح، به غربالگری ۱۵۰ نفر از رانندگان در مرحله اول اشاره کرد و افزود: در انجام این طرح، آن دسته از همکارانی که مشکوک به این بیماری هستند شناسایی می‌شوند تا هر چه زودتر درمان شوند.

سرپرست مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: در انجام این طرح از کیت‌های ایرانی تشخیص کرونا که به همت شهید فخری زاده تولید شده است استفاده شد.

​شایان ذکر است، حدود یک‌هزار نفر در ناوگان حمل و نقل درون شهری سمنان شاغل هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.