کد خبر : 20162
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹
-

۱۵ دستگاه دیالیز تحویل مراکز درمانی سمنان شد

۱۵ دستگاه دیالیز تحویل مراکز درمانی سمنان شد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از تحویل ۱۵ دستگاه دیالیز به بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه خبر داد و گفت: اعتبار خرید این دستگاه‌ها ۱۰۰ میلیارد ریال بوده است. ؛

به گزارش ندای مردم ،کامران قدس  ضمن بیان اینکه ۱۵ دستگاه دیالیز به مراکز بیمارستانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان تحویل داده شد، ابراز داشت: این تعداد دستگاه در بیمارستان کوثر سمنان، معتمدی گرمسار و ۱۵ خرداد مهدی‌شهر توزیع شدند.

وی ضمن بیان اینکه برای خرید این دستگاه‌ها مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، افزود: به همت خیران تعدادی دیگر دستگاه دیالیز نیز خریداری شدند که تعداد و توزیع آنها نیز به زودی اطلاع رسانی می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه به دلیل فرسودگی برخی دستگاه‌های دیالیز می‌طلبید تا نوسازی در این حوزه انجام شود، ابراز داشت: با توجه به جمعیت شهرستان‌های تحت پوشش و تعداد بیماران دیالیزی آن شهر این دستگاه‌ها توزیع و در اختیار عموم مردم قرار گرفتند.

قدس ضمن بیان اینکه بیماری‌های کلیوی از جمله مواردی که نیازمند پیوند اعضا است، تصریح کرد: تا زمان یافتن کلیه بیمار نیازمند استفاده از دستگاه دیالیز خواهد بود لذا نوسازی در این حوزه از جمله ضروریات دانشگاه علوم پزشکی سمنان بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.