کد خبر : 21342
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵
-

پایگاه اورژانس استان سمنان آماده‌باشِ ارایه‌ خدمت در نوروز ۱۴۰۳ هستند

پایگاه اورژانس استان سمنان آماده‌باشِ ارایه‌ خدمت در نوروز ۱۴۰۳ هستند
ندای مردم- رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان گفت: ۳۵ پایگاه اورژانس برای خدمت‌رسانی به شهروندان و گردشگران در تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۳ در آماده‌باش هستند.؛

به گزارش ندای مردم دو استان ، کامران قدس روز دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان افزود: افزایش ساعت کاری و حضور پزشکان متخصص در مراکز درمانی و کلینیک‌ها از جمله تمهیدات اندیشیده شده برای ارتقای خدمات رسانی در نوروز ۱۴۰۳ است.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان با تمام توان برای خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان در تلاش است و انتظار می‌رود سازمان‌های بیمه‌ای از جمله تامین اجتماعی در پرداخت بدهی‌های خود مربوط به بیمه‌شدگان تسریع کنند.

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی استان سمنان گفت: ۷۵ درصد از جمعیت استان بیمه‌شده تامین اجتماعی هستند و انتظار می‌رود در ارایه خدمات به جامعه هدف خود با دانشگاه علوم‌پزشکی همراه باشند و به پرداخت مطالبات اقدام کنند.

 

قدس اظهار کرد: آحاد جامعه می‌توانند با شمارگیری ۱۹۰ شکایت و تخلف‌های بهداشتی را به دانشگاه علوم‌پزشکی استان سمنان برای پیگیری گزارش کنند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان هم در این نشست گفت: فرسوگی و کمبود آمبولانس از مشکل‌های اساسی است، اما با این وجود هیچگونه اختلال در خدمت‌رسانی و کیفیت خدمات رخ نداده است.

پژمان قراییان افزود: آمبولانس بانوان در استان سمنان به عنوان یازدهمین مرکز در کشور افتتاح شد که از زمان آغاز به کار ۲۶۶ ماموریت داشته است.

وی ادامه داد: ۸۳۷ ماموریت توسط موتورآمبولانس و ۹۴ ماموریت توسط اورژانس هوایی در استان سمنان ثبت شد.

این مسوول اظهار کرد: بیش از ۹۲ درصد از افرادی که از اورژانس خدمت دریافت کردند، در قالب پرسش پیامکی از نحوه ارایه خدمات اعلام رضایت کردند.

وی بیان کرد: مزاحمت تلفنی در اورژانس نسبت به سال‌های گذشته کاهش یافت، اما باید با فرهنگسازی شمار تماس‌های مزاحم را به حداقل رساند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.