کد خبر : 20473
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲
-

دوره تربیت مربیان قرآنی (بشری) پنجشنبه در دامغان آغاز می شود

دوره تربیت مربیان قرآنی (بشری) پنجشنبه در دامغان آغاز می شود

به گزارش ندای مردم دو استان ،ابراهیم پورتقی گفت: طرح ملی بشری به مدت سه روز شامل دو روز تئوری و یک روز آزمون صبح و عصر در دامغان برگزار خواهدشد. وی فاطمه بخشی و فاطمه باقری را استادهای این دوره معرفی کرد و افزود: طرح ملی تربیت مربیان قرآنی روز پنشنبه با حضور امام

به گزارش ندای مردم دو استان ،ابراهیم پورتقی گفت: طرح ملی بشری به مدت سه روز شامل دو روز تئوری و یک روز آزمون صبح و عصر در دامغان برگزار خواهدشد.
وی فاطمه بخشی و فاطمه باقری را استادهای این دوره معرفی کرد و افزود: طرح ملی تربیت مربیان قرآنی روز پنشنبه با حضور امام جحمعه دامغان در این شهرستان آغاز خواهد شد.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان افزود: تاکنون برای حضور در این دوره قریب 150 نفر ثبت نام و اعلام آمادگی کرده اند.

این دوره طبق برنامه در روزهای 14، 15 و 16 دی به میزبانی موسسه قرآنی رحیق تسنیم برگزار خواهد شد.

آموزش به روش نوین و آکادمیک، ارائه محتوا و مطالب آموزش استاندارد قابل درک برای تمامی اقشار جامعه، جلوگیری از اتلاف زمان، ساده سازی یادگیری قرائت قرآن کریم و مهندسی تلاوت از ویژگی های این دوره آموزشی است.

به شرکت کنندگان در این دوره در صورت کسب حد نصاب نمره، گواهینامه و مدرک معتبر از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا و 20 ساعت آموزش ضمن خدمت نیز محسوب می شود.

دوره آموزشی طرح ملی بشری بیستم مهر در سمنان و در تالار شهید مطهری سمنان برگزار شد و 180 تن از مربیان قرآنی، مدیران موسسه های قرآنی، آموزگاران و علاقه مندان به علوم قرآنی به مدت 16 ساعت زیر نظر سه تن از مدرسان اعزامی از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سرپرستی ابراهیم کرمانی نژاد مدیرکل برنامه ریزی و آموزش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آموزش های لازم را فرا گرفتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.