کد خبر : 20617
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
-

بیش از ۳ هزار گشت مشترک بازرسی بر بازار بوشهر انجام شد

بیش از ۳ هزار گشت مشترک بازرسی بر بازار بوشهر انجام شد
مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر از اجرای سه هزار و ۸۱۶ فقره گشت مشترک بازرسی و نظارت بر نحوه عرضه کالا و خدمات در این استان در ۹ ماه امسال خبر داد.؛

به گزارش ندای مردم دو استان ،مهدی صفوی افزود : این میزان بازدید با حضور دستگاه‌های اجرایی مرتبط نظیر صمت، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف ، تعزیرات حکومتی انجام شده است.

وی افزود: در این بازرسی‌ها، ۵۲۳ مورد منجر به تشکیل پرونده تخلف به ارزش ۶ میلیارد و ۶۰۶ میلیون ریال شده که جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تصریح کرد : به منظور تسریع رسیدگی به شکایات مردمی و جلوگیری از اجحاف در حقوق مصرف کنندگان‌، اجرای برنامه های گشت مشترک بازرسی در سراسر استان از سوی صمت با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط تا پایان سال‌جاری در حال اجرا است.

صفوی عنوان کرد: گشت های مشترک بازرسی به شکل برنامه‌ریزی شده در ۲ بخش صنفی عرضه کالا و خدمات در هر نوبت از یک بخش از اصناف با حضور بازرسین مربوطه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: بازرسی ها در بخش کالا نظیر مواد غذایی، مواد آرایشی بهداشتی، پوشاک، کیف و کفش و در بخش خدمات مانند تعمیرگاه و کارواش خودرو و آرایشگاه‌ها انجام می‌شود.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: شهروندان می توانند به عنوان بازرس افتخاری به حوزه معاونت بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان مراجعه، آموزش های لازم کسب و در سطح بازار بازرسی کنند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تاکید کرد: از مردم درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، احتکار، عدم عرضه کالا، عدم صدور فاکتور، تقلب و کم فروشی و عدم درج قیمت مراتب را از طریق سامانه پاسخگویی ۱۲۴ و یا بصورت حضوری به واحد رسیدگی به شکایات مردمی این اداره کل و یا شهرستان مربوطه گزارش کنند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.