کد خبر : 3448
تاریخ انتشار : شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۷
-

‍ ثبت 71250 تخلف توسط سامانه های ثبت تخلفات عبور و مرور

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از ثبت 71250 تخلف توسط سامانه های ثبت تخلفات عبور و مرور طی ده ماهه سالجاری خبرداد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، احسان منصورکیایی افزود :طی ده ماه سالجاری 71250 تخلف توسط سامانه های ثبت تخلفات عبور و مرور استان ثبت شده و

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از ثبت 71250 تخلف توسط سامانه های ثبت تخلفات عبور و مرور طی ده ماهه سالجاری خبرداد.
به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، احسان منصورکیایی افزود :طی ده ماه سالجاری 71250 تخلف توسط سامانه های ثبت تخلفات عبور و مرور استان ثبت شده و جهت اعمال قانون به پلیس ارسال گردید.
وی با اشاره به اینکه کنترل عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان با استفاده از سیستم های هوشمند ITS از اولویت های اصلی این اداره کل می باشد.

وی افزود:درحال حاضر 56 دستگاه تردد شمار ، 59 سامانه ثبت تخلف و 22 دستگاه دوربین نظارتی در محورهای مواصلاتی استان فعال می باشند و در یافت اطلاعات برخط تردد و مدیریت ترافیک در محورهای مواصلاتی استان توسط این سیستم ها انجام می گیرد.
منصورکیایی افزود: براساس آمارهای احصا شده توسط سامانه های ترددشماری در طی این مدت ، سرعت متوسط ثبت شده در محورهای مواصلاتی استان 88کیلومتر بر ساعت بوده و همچنین درصد وسایل نقلیه با تخلف سرعت غیرمجاز 12 درصد بوده است .

وی با اشاره به اینکه رعايت فاصله طولی با ساير وسائل نقليه از الزامات ایمنی در رانندگی است، افزود : 10 درصد تخلفات ثبت شده توسط سامانه های ترددشماری در ده ماهه سالجاری مربوط به فاصله طولی غیرمجاز بوده است .
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در پایان افزود: رانندگان خودروها در سفر ، رعایت مقررات و پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز را مهمترین اصل بدانند تا زمینه کاهش تصادفات جاده ای در استان فراهم شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.