کد خبر : 20680
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹
-

سارقان در آرادان دستگیر شدند

سارقان در آرادان دستگیر شدند
 فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند سارقان در آرادان خبر داد؛

به گزارش ندای مردم دو استان ،سردار جلیل موقوفه ئی  افزود : در پی وقوع چند فقره سرقت از لوازم و تاسیسات گلخانه ها و مرغداری ها و مراکز پرورش طیور در شهرستان آرادان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی آرادان قرار گرفت .

وی افزود : کارآگاهان آرادان طی اقدامی اطلاعاتی و هوشمندانه و با تلاش شبانه روزی و استفاده از منابع و مخیرین توانستند هویت یک مالخر را شناسایی و وی را در یکی از روستاهای اطراف آرادان دستگیر کنند .

سردار موقوفه ئی تصریح کرد : در بازجوییهای فنی و تخصصی پلیس مالخر به هویت دو سارق اعتراف و اظهار داشت : این دو سارق با سرقت تجهیزات و لوازم تاسیساتی گلخانه ها ، مرغداریها و … و قطعه کردن آنها اموال سرقت شده را به وی داده و او نیز اموال مسروقه را در استانهای تهران و کرج به فرد دیگری فروخته است .

موقوفه ئی در ادامه از شناسایی و دستگیری ۲ سارق پرونده خبر داد و افزود : پلیس با اشرافیت اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی موفق به شناسایی و دستگیری مالخر دیگر پرونده در شهرستان کرج شد .

این مقام ارشد انتظامی اذعان داشت : اعضای این باند در مجموع به ۶ فقره سرقت از جمله بیش از ۳۲ گرم طلا یک دستگاه سم پاش موتوری دوشی ۲۷۰ متر اسکلت گلخانه ، یک دستگاه اسپیلت کولر گازی با کلیه لوازم و متعلقات یک دستگاه تلویزیون ال ای دی ۳۲ اینچ و یک دستگاه ژنراتور دیزل ۲۲ کاوا ، موتور و قطعات تراکتور و … به ارزش ۲۰ میلیارد ریال اعتراف کردند .

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند ، خاطر نشان کرد : برخورد قاطعانه با سارقان و مالخران یکی از اصلی ترین برنامههای انتظامی استان است و پلیس روزگار تلخ و ترسناکی را برای آنها رقم خواهد زد ؛ ضمن تشکر از شهروندان به علت همکاری با پلیس در اجرای طرحهای ارتقاء امنیت در سطح جامعه از شهروندان درخواست میشود علاوه بر رعایت نکات ایمنی و خود مراقبتی در اماکن خصوصی خود هرگونه اطلاعات و اخبار را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند .

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.