کد خبر : 3649
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۸
-

امدادرسانی به حدود ۱۷ هزار متاثر از برف و کولاک در ۱۹ استان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی هلال احمر در ۱۱۹ محور وهستانی برف‌گیر خبر داد و گفت: امدادگران علاوه بر امدادرسانی به  ۱۶ هزار و ۸۴۵ تن از هموطنان،۴۱ نفر را نیز به مراکز درمانی منتقل کردند. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،مرتضی سلیمی گفت:امدادرسانی در برف و کولاک از

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی هلال احمر در ۱۱۹ محور وهستانی برف‌گیر خبر داد و گفت: امدادگران علاوه بر امدادرسانی به  ۱۶ هزار و ۸۴۵ تن از هموطنان،۴۱ نفر را نیز به مراکز درمانی منتقل کردند.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،مرتضی سلیمی گفت:امدادرسانی در برف و کولاک از ١٩ بهمن تا ساعت ۵ بعد از ظهر ٢٢ بهمن، افزود: ١٩ استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، تهران، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، سمنان، قزوین، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران و همدان در ۴ روز گذشته تحت تاثیر برف و کولاک بوده و امدادگران در ۱۱۹ محور کوهستانی خدمات امدادی لازم را به ۱۶ هزار و ۸۴۵ تن از هموطنان ارائه کرده اند.

وی با اشاره به انتقال ۸۷ نفر به محل امن و ۲۱ نفر به مراکز درمانی، افزود:  همچنین ۴ هزار و ۳۱۶ نفر از خدمات اسکان اضطراری استفاده کرده و ۶٩٩ خودرو نیز از برف رهاسازی شده است.

سلیمی با اشاره به فعالیت ۲۰۳ تیم امدادی شامل یک هزار و ۱۶ امدادگر و نجاتگر برای ارائه خدمات امدادی به متاثران از برف و کولاک، اظهار کرد: ۳ هزار و ۶۷۸ تخته پتو، ٨٠٠ بسته غذایی، ٩٩٧ کیلوگرم خرما، ۹ هزار و ۸۷۴ قرص نان، ۴ هزار و ۸۷۵ بطری آب معدنی، ۵ هزار و ۳۰۲ بسته بیسکویت و یک هزار و ۷۸۹ قوطی کنسرو میان متاثران توزیع شده و امدادرسانی در اردبیل، گیلان، قزوین، زنجان و مازندران ادامه دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.