کد خبر : 21144
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳
-

 مدافعان سلامت، پای کار انتخابات

 مدافعان سلامت، پای کار انتخابات
ندای مردم -رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دانشجویان، استادان، کارکنان دانشگاه و آحاد مردم را به مشارکت در انتخابات روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ دعوت کرد.؛

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر کامران قدس با بیان اینکه یک شور و نشاط عمومی در بین مردم وجود دارد، گفت: انتظار می‌رود که همه آحاد و اقشار مختلف مردم با حساسیت و با درک شرایطی که هم به لحاظ ملی و هم به لحاظ بین‌المللی داریم، زمینه حضور پرشکوهی را برای شرکت در انتخابات فراهم کنند.

وی تاکید کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رای کمک می‌کند تا بتوانیم با افزایش مشارکت در انتخابات قدرت نظام جمهوری اسلامی را نشان دهیم و هم اینکه با جدیت تلاش کنیم انتخاب اصلح داشته باشیم.

رئیس دانشگاه ادامه داد: باید تلاش کنیم کسانی را برای مجلس انتخاب کنیم که دغدغه مسائل و مشکلات مردم را داشته باشند و بتوانند هم در قانون گذاری، هم نظارت بر اجرای قانون و هم در انتخاب وزیران کارآمد برای کابینه دولت نقش تاثیرگذار داشته باشند.

دکتر قدس تصریح کرد: امیدوارم ثمره این حضور و این شوری که با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای اتفاق می‌افتد را در پیشرفت و پیشبرد جامعه اسلامی خود شاهد باشیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.