کد خبر : 2137
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
-

تردد در جاده های اصلی شرق مازندران به کندی صورت می گیرد

ییس اداره مرکز مدیریت راههای استان مازندران گفت: با توجه به شدت بارش در شب گذشته در شرق استان ، محورهای اصلی این منطقه دچار آب گرفتگی شده که این امر تردد را برای کاربران جاده ای دچار مشکل کرده است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،محسن هاشمی ضمن اعلام این خبر گفت :

ییس اداره مرکز مدیریت راههای استان مازندران گفت: با توجه به شدت بارش در شب گذشته در شرق استان ، محورهای اصلی این منطقه دچار آب گرفتگی شده که این امر تردد را برای کاربران جاده ای دچار مشکل کرده است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،محسن هاشمی ضمن اعلام این خبر گفت : با توجه به اعلام سازمان هواشناسی و آماده باش نیروهای راهداری بلافاصله پس از شروع بارش و جاری شدن آب بر سطح محورهای شرق استان ، نیروهای راهداری ادارات بهشهر و گلوگاه در منطقه حاضر و نسبت به بازگشایی و ایمن سازی محور اقدامات در خور توجه ای را به اجرا گذاشتند.

وی اظهار داشت : در حال حاضر با توجه به حجم  بالای ترافیک از سمت استان گلستان به مازندران و اقدامات راهداری شاهد ترافیک سنگینی در حوزه استحفاظی گلوگاه ( بدو ورود به استان از سمت گلستان ) هستیم ، از این رو به تمامی کابران و مسافرین محترم توصیه می شود تا سفر خود به مقصد شرق استان با تاخیر انجام دهند.

هاشمی خاطر نشان ساخت : با توجه به کاهش شدت بارش و آرام شدن شرایط جوی و اقدامات ویژه راهداران امید است تا ساعات بعد از ظهر امروز تردد در محور های شرق استان به حالت عادی و روان برگردد.گفتنی است :مسافرين و رانندگان محترم مي‌توانند جهت كسب اطلاعات از آمار و ارقام تردد در محورهاي استان و كشور همچنين آگاهي از آخرين وضعيت راهها و انسدادها يا محدوديت‌هاي احتمالي تردد و  شرايط جوي به سايت www.141.ir مراجعه نموده و يا با تلفن گوياي 141 تماس حاصل فرمايند.​

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.