کد خبر : 21772
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۴
-

پلیس این زن شرور را به کشور بازگرداند+جزئیات

پلیس این زن شرور را به کشور بازگرداند+جزئیات
ندای مردم -رئیس پلیس بین الملل فراجا از دستگیری و استرداد زنی که از تعداد زیادی از شهروندان کلاهبرداری و از کشور متواری شده بود، به کشور خبر داد.؛
پلیس این زن شرور را به کشور بازگرداند+جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار مجید کریمی گفت: به دنبال اعلام مراجع قضایی زنی به اتهام کلاهبرداری از طریق جلب اعتماد تعداد زیادی از هموطنان با عنوان چندین شرکت هرمی، تحت پیگرد قرار گرفت. این زن و شرکایش اقدام به دایر کردن چندین شرکت هرمی کرده و با معرفی صراف‌های معتبر و بعضا آشنایان خود در چندین کشور منطقه و دادن وعده سرمایه گذاری به شاکیان در این شرکت‌ها در قبال دریافت سود ماهیانه بالای ۱۰ درصد اقدام به کلاهبرداری از مردم کرده بودند.

وی با بیان اینکه این افراد به هیچ یک از وعده‌های خودشان عمل نکرده و از این طریق از تعداد زیادی از ایرانیان، کلاهبرداری کرده بودند، گفت: فرد کلاهبردار و همدستانش ضمن عدم پاسخ به سرمایه گذاران قبلی، مجددا با هویت دیگری اقدام به راه اندازی شرکت هرمی دیگری کرده و دوباره اقدام به کلاهبرداری از تعداد بیشتری از شهروندان کرده بودند. در نهایت نیز این زن پس از کلاهبرداری به یکی از کشور‌های منطقه متواری شده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.